Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#548845
Beau is weer aan de beterende hand (weliswaar met wat hulp van een AB-kuurtje): sinds gisteren geen diarree meer gehad en zijn bak wordt weer leeggegeten (nog niet in het normale tempo, maar dat komt weer wel!).
Door Netty
#548853
met Tof is het vandaag weer knudde, ze weigert te lopen als ze buiten is, maar ze wil naar buiten, ze is helemaal van slag.
ze eet, maar niet van harte en kleine hapjes
ze wil dat ik over haar buik aai pas dan ontspant ze, heel vreemd, het lijkt wel dat ze het krijgt iedere keer als ze gegeten heeft.
ik heb haar vandaag 2 tabletjes Okugest gegeven en nu ligt ze een beetje voor zich uit te kijken, niet lekker ontspannen slapen, maar ze houdt me in de gaten waar ik heen ga en wat ik doe, duidelijk niet normaal :-\
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#549032
Nou Bernergek, mankeerde is een groot woord want het is nog steeds niet over :-\
Hij heeft vrijdagmorgen wel gegeten maar dat kwam er s ávonds met medicijnen weer uit. Gedurende de afgelopen 5 dagen heeft hij 2 keer gegeten waarvan het ( tot nu toe ) 1 keer is blijven zitten. Hij toont niet echt ziek meer, slaapt wel heel veel ( is ook al 13 jr ), heeft geen koorts en geen harde buik, en ook geen diarree meer maar er zit ook niks in om uit te poepen ::).
De andere 2 honden poepen nu ook dun maar eten nog steeds erg goed.
Als het met het ouwetje volgende week niet beter gaat dan laat ik voor de zekerheid een echo maken hoewel ik denk dat het een virus is wat hier, en waar niet, heerst.

Gr, Jolanda
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#549050
JolandaB schreef: Nou Bernergek, mankeerde is een groot woord want het is nog steeds niet over :-\
Hij heeft vrijdagmorgen wel gegeten maar dat kwam er s ávonds met medicijnen weer uit. Gedurende de afgelopen 5 dagen heeft hij 2 keer gegeten waarvan het ( tot nu toe ) 1 keer is blijven zitten. Hij toont niet echt ziek meer, slaapt wel heel veel ( is ook al 13 jr ), heeft geen koorts en geen harde buik, en ook geen diarree meer maar er zit ook niks in om uit te poepen ::).
De andere 2 honden poepen nu ook dun maar eten nog steeds erg goed.
Als het met het ouwetje volgende week niet beter gaat dan laat ik voor de zekerheid een echo maken hoewel ik denk dat het een virus is wat hier, en waar niet, heerst.

Gr, Jolanda
Ik bedoelde ook, wat kwam er uit het onderzoek, wat dacht de da dat het kon zijn.
Wat vervelend dat het nog noet beter is zeg. :-\
Gebruikersavatar
Door JolandaB
#549322
Volgens de bloeduitslagen is hij kern gezond, de leverwaardes waren iets verhoogd maar dit komt hoogst waarschijnlijk omdat hij niet eet.

We zien nu trouwens wel wat vooruitgang, hij heeft zaterdagavond z'n eten op en vanmorgen ook weer. Dat mocht ook wel want deze gecastreerde reu van 62 cm is van 25.4 kg naar 22 kg gezakt. Vanmiddag was daar eindelijk weer een smeuig hoopje ontlasting, ben nog nooit zo blij geweest met die brei ;D
Door Netty
#549334
Truus schreef: Hoe is het nu met Tof netty?
vandaag gaat het goed Truus, er is geen touw aan vast te knopen :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door