Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#542266
De laatste drie weken gaat het niet zo lekker met Boy, nadat hij mank liep ben ik drie weken geleden naar de DA met hem geweest en heeft hij een kuurtje met Rymadil gehad van 10 dagen, het kreupel lopen gaat iets beter (ik vind eigentlijk niet echt veel verbetering) maar hij is zo sloom, en zo langzaam , en dat hoewel hij 4 weken geleden een jonge pup speelde.
Zit er erg over na te denken weer naar de DA te gaan om hem nog eens helemaal te laten inderzoeken.
Kunnen ze van die Rydamil sloom worden???

hebben jullie daar ervaring in??
het lijkt wel of hij niet vooruit te branden is.
Door chiara
#542300
hallo mijn hond heeft ze ook vaak gehad en ja hij werd er erg sloom van lijkt wel drugs maar die van mij reageerde er erg goed op maar was ook erg lui en sloom gaat vanzelf over als dat spul uit zijn bloed is nou sterkte ermee groetjes gabriella
Door Lizzy
#542315
Bijwerkingen van Rimadyl zijn:

Zoals ook voor andere NSAID’s kunnen incidenteel de volgende bijwerkingen worden geconstateerd: braken, diarree, gebrek aan eetlust, gastro-intestinale ulceratie en bloeding. Zeer zelden worden levertoxiciteit, disorientatie, rusteloosheid, nierproblemen en huidproblemen gezien. In uiterst zeldzame gevallen is sterfte geconstateerd. Wanneer zich bijwerkingen voordoen, dient de therapie direct gestaakt te worden en het dier, indien nodig, aanvullend behandeld te worden.

Ik zou gewoon even naar de DA gaan. Desnoods een bloedonderzoekje er tegen aan.
Door senadance
#542325
Ja Lizzy, gaa ik beslist doen ich wacht nog even het weekend af, het is alweer 10 dagen geleden dat ik met de rydamil gestopt ben, mischien heeft die troep tijd nodig om uit het lichaam te gaan, maar als het tot maandag niet beter wordt sta ik bij DA voor de deur!!!
Laatst gewijzigd door senadance op do 04 mei 2006, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Door diana
#544621
het is natuurlijk ook best warm weer
hier moeten ze er erg aan wennen
, maar ga op je gevoel af
je kent zelf het best je eigen hond.
Door senadance
#545337
Hij gaat alweer iets beter, hij wordt langzaam weer mobiler,
geef hem op het moment vitamine C extra..en of het helpt??/ik heb het gevoel van wel :-*

De DA moet nog maar even wachten, ook het nietkreupellopen gaat heel langzaam maar zeker steeds beter.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door