Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Hitam
#543450
Nou ja, kennelijk is zijn stolling niet in orde, dus je loopt wel weer kans op bloedingen.
Ik denk niet dat de parasiet met een week al weg is, anders zou je geen drie weken hoeven te geven. Dus het lijkt mij niet verkeerd om een of twee keertjes trainen over te slaan.
Door herder_lover
#543478
hmm, daar zit wel wat in.
De stolling, daar heeft hij nu vit. K voor.
En er zijn verschillende verhalen: sommigen zeggen dat de hond er nooit meer vanaf komt, anderen zeggen van wel. Ik weet het niet.
Wat ik wel weet is dat het een ziekte is die niet zonder meer te vergelijken is met een tekenziekte uit bv Europa. Verder gaat mijn kennis niet.
En het is ook niet zozeer alleen de parasiet zelf, het is gewoon dat de bloedlichaampjes nihil zijn (ik geloof de witte, maar dat weet ik niet zeker) en die moet de hond zelf weer opbouwen.
Hier zegt iedereen dat na een dag of 5 de hond wel weer oke is. Maar de kuur duurt gewoon langer. Ja het is tegenstrijdig, maar ik heb er gewoon de kennis niet voor om het precies te snappen.

helaas

Barfplaats wordt gesponsord door