Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#47286
Ons vuilnisbakkie kreeg ook altijd een (zwart)broekje om met een laag zacht papier erin.
Dat beest had zo,n hekel aan dat ding,grommen en weglopen!
Ze kreeg het altijd voor elkaar om het papier eruit te halen en te versnipperen in de kamer ;D
Door Truus
#47294
Paul_Barte schreef: :-[ :-[ en die stomme hond die wilde maar niet piesen >:(

Na tig commando's en boze woorden dat ze moest plassen en dat ik niet voor Jan met de korte achternaam in de regen stond te wachten ging ze met een stomme grijns op de bek zitten.
De broek met een doorweekt maandverband hing op de enkels want die was een beetje te zwaar geworden....en dan sta je dus wel voor die korte achternaam in het park met uiteraard mensen die het gezien hadden hahaha.
;D ;D ;D Geweldig !!!!!!!!!!
Door sharpie
#47348
Mijn teefje vind het gelukkig niet zo erg zo'n broekje.
Ik doe hem ook niet de hele tijd om bij haar, meestal alleen als ze bijna droog gaat staan, omdat ik dat veiliger vind i.v.m. mijn reu en als ze echt droog staat, gaat ze een paar dagen naar mijn moeder omdat mijn reu anders tegen de muren opvliegt :o

Maar dat die honden gewoon kunnen doortrainen met een loopse teef in de buurt wist ik niet ???
Op hondenshows willen ze dat niet heb ik begrepen.
Door Ordell
#47349
Ik kan ook gerust gaan trainen al staan er 4 loopse teven bij. Kwestie van aanleren.
Door sharpie
#47351
Ik vind het knap hoor, ik zou niet weten hoe ik mijn reu dat nou moet aanleren voor in huis ???
Door oebaya
#47359
sharpie schreef: Mijn teefje vind het gelukkig niet zo erg zo'n broekje.
Ik doe hem ook niet de hele tijd om bij haar, meestal alleen als ze bijna droog gaat staan, omdat ik dat veiliger vind i.v.m. mijn reu en als ze echt droog staat, gaat ze een paar dagen naar mijn moeder omdat mijn reu anders tegen de muren opvliegt :o

Maar dat die honden gewoon kunnen doortrainen met een loopse teef in de buurt wist ik niet ???
Op hondenshows willen ze dat niet heb ik begrepen.
Er zijn landen waar je gewoon met een loopse teef de showring in kan, Zweden b.v. en in Duitsland is alleen controle van het entboekje, dus daar moet je probleemloos met loopse teef naar binnen kunnen. En voor de rest is het een kwestie van het toch proberen ;D ;D Moet je natuurlijk niet zo'n teef hebben die bij elke stap een hoeveelheid bloed verliest.
gr.
Nicolette
Door Gina JRT
#47465
[quote author=Paul_Barte
Na tig commando's en boze woorden dat ze moest plassen en dat ik niet voor Jan met de korte achternaam in de regen stond te wachten ging ze met een stomme grijns op de bek zitten.
De broek met een doorweekt maandverband hing op de enkels want die was een beetje te zwaar geworden....en dan sta je dus wel voor die korte achternaam in het park met uiteraard mensen die het gezien hadden hahaha.
[quote][/quote]

Hoe zo "onderbroekenlol" ;D ;D ;D
Door Gina JRT
#47467
[quote author=oebaya
Moet je natuurlijk niet zo'n teef hebben die bij elke stap een hoeveelheid bloed verliest.
[quote][/quote]

Nou ze trekt af en toe al een aardig slakkenspoor door het huis :D :D

Helaas kan ik "NU EVEN NIET" naar cursus met haar, maar ze krijgt individueel les. Goed geregeld dus ;D ;D

Groetjes
Angela
Door Lind@
#58629
Ook maar even een vraagje hier:
Sunna is nu dus loops.
Vandaag de zestiende dag.
Op de elfde dag bleef ze staan toen Lothar ''erop'' wilde dus ik denk dat ze toen vruchtbaar was. Maar hoe lang duurt dan die vruchtbare periode ongeveer?
Maar is het niet zo dat als ze vruchtbaar zijn, ze dan niet meer bloeden maar heldere vloeistof uitscheiden? Dit had ik ergens anders weer gelezen.
Ze heeft dus nog geen dag niet gebloed, of is dit ook weer bij elke teef verschillend?
Lothar is nu dus logeren, maar wanneer zou hij weer terug naar huis kunnen, want we missen hem best wel eigenlijk.......
Door Jolly
#58639
meestal zijn de dames van dag 10 t/m dag 15/16/17 op hun vruchtbaars.
een loopsheid duurt meestal zo'n 21 dagen, maar je hebt er uitzonderingen bij die danwel korter, danwel langer duren.
Dus je zult Lothar nog even moeten missen :-\, wil je het echt safe houden, want een dekking kan zo gebeurd zijn hoor. ;)
Door Lind@
#58649
O.k.
Maar dat ze zouden stoppen met bloeden, weet je daar iets van?
Want als dat echt zo hoort, en het is nu de 16e dag, zal het allemaal nog wel langer duren???

We hielden Sunna en Lothar eerst steeds uit elkaar; apart slapen enzo, maar hij werd op een gegeven moment ZO ''vervelend'' dat het gewoon zielig begon te worden voor hem.....
Door Truus
#58656
Reken maar echt op 3 weken en daarna zal ze nog heerlijk ruiken voor Lothar :P
Het is heel vervelend voor je maar helaas.
Door Jolly
#58684
ja als ze op hun vruchtbaars zijn, dan bloeden ze minder of niet en DAT is nou juist het gevaar, men( leken) denkt dan dat ze klaar zijn en dat het safe is, maar dat is het dus niet. ikzelf rekende bij loopse teven ruim 3 weken( 23 dagen) voordat ik een reu er weer normaal bij liet. meestal blijven ze zoals Truus al aangeeft heel lekker ruiken, maar geven de dames na die 23 ste dag toch wel wel lik op stuk asl de heren wat willen proberen. je zit nu op de 16de dag, dus ik zelf zou dan zeggen, wacht nog een week en haal hem dan op dus volgende week vrijdag. dan zit je zeker safe. ;D
Door Truus
#58699
Sunna schreef: Pfffff, dat duurt nog LANG!!!
Ja..nog heeeeeel lang :'( :'( :'(
Waarom moeten die trutten ook loops worden >:( ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door