Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#536918
Er is nog steeds niks uitgekomen... We weken haar pootje nog steeds. Ze heeft 2 plekjes op haar teen die een beetje geel zijn. Ik weet alleen niet of het een beginnend korstje is of dat het de ontstekingshaart is.... Ze heeft er geen last van, likt er niet aan, loopt ook gewoon. Vreemd hoor....
Door Erna
#536932
Lizzy schreef: Er is nog steeds niks uitgekomen... We weken haar pootje nog steeds. Ze heeft 2 plekjes op haar teen die een beetje geel zijn. Ik weet alleen niet of het een beginnend korstje is of dat het de ontstekingshaart is.... Ze heeft er geen last van, likt er niet aan, loopt ook gewoon. Vreemd hoor....

hmmzz.......kun je de plekjes niet een beetje openkrabben?? ja ja, niet echt een goed plan denk ik maar ik kan er nooit vanaf blijven.

Zolang ze er geen last van heeft kun je op dezelfde voet doorgaan.
Door Marieke
#536974
Dat was ook mijn idee, ff openmaken.... maar misschien is dat helemaal niet slim. Ik zou het niet kunnen laten denk ik, ...zorgen dat de pus eruit kan gaan.
Door Lizzy
#536978
Leo heeft er ook al aan zitten klooien. Maar de zwelling is overigens praktisch weg. Dus eerlijk gezegd vermoed ik dat er zoveel vuil niet meer in zit...
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door