Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door roefus
#637408
Nitus schreef: Allemaal hartstikke bedankt voor het mee leven, doet me echt goed :-*.


Voel me echt klote, en zit nu elke keer te denken: waarom heb ik niet eerder een bioptie laten nemen? Ookal vond geen enkele DA dat blijkbaar nodig. Ook deze bioptie is op mijn initiatief genomen.....

Ga nu maar uit van het beste, want Gitte moet nog jáááren mee. Zal ook de opererend DA vertellen dat ie héél goed z'n best moet doen. Heb gelukkig al wel van diverse mensen gehoord dat deze DA heel goed operatiewerk levert.
Ja, waarom heb je het niet eerder bedacht?
Dat soort verwijten maak je jezelf altijd.
Ik vind het heel knap dat je het nu wel bedacht, gewoon op eigen initiatief.
Hartstikke goed van jou !

En ik hoop doodgewoon dat het allemaal goed gaat en Gitte straks weer volop kan genieten.  :-*
Door Lizzy
#637999
Nitus schreef: Allemaal hartstikke bedankt voor het mee leven, doet me echt goed :-*.

@ Lizzy, dat is idd het stuk wat ik zocht, dankjewel.... het meeste heb ik al in huis gelukkig.

Voel me echt klote, en zit nu elke keer te denken: waarom heb ik niet eerder een bioptie laten nemen? Ookal vond geen enkele DA dat blijkbaar nodig. Ook deze bioptie is op mijn initiatief genomen.....
Ga nu maar uit van het beste, want Gitte moet nog jáááren mee. Zal ook de opererend DA vertellen dat ie héél goed z'n best moet doen. Heb gelukkig al wel van diverse mensen gehoord dat deze DA heel goed operatiewerk levert.

Tuurlijk gaat ze nog jaren mee. Wat denk jij dan!

Maareuhhh, waarom zou je jezelf dat verwijt maken? Wie is hier nou de dierenarts? Je zou hoogstens kunnen zeggen "het is echt klote dat geen enkele DA ooit heeft bedacht om hier eens een biopt van te nemen of weefsel op te sturen".
Gebruikersavatar
Door Binno
#638004
Helemaal akkoord!
Ik vind dat je zo niet mag denken (OK, doe je toch... :P) maar eerder 'wat een geluk dat ik dit nu verder heb laten onderzoeken, en dat ze er tijdig iets kunnen aandoen, want stel...'
Dit komt allemaal dik in orde, knuffel voor jullie en twee voor Gitte! ;) :-*
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#638027
ach jeetje, zo ben je druk met een fistel en zo met een kwaadaardig verhaal.... ik wens je heel veel sterkte toe! Kusje voor Gitte
Door Mevroi Kruim
#638112
He jakkes bah, wat afschuwelijk! Wat goed van je dat je toch op die bioptie hebt aangedrognen, anders wist je nou nog niks.
Ik ga heeeeel hard duimen voor Gitte.  :-*
Gebruikersavatar
Door Nitus
#638133
Allemaal wederom weer hartelijk bedankt voor jullie steunbetuigingen :-*, bedenk me ineens dat er wél 1 DA is geweest die een bioptie voorstelde :-[: Tannetje, maar dan via een mailtje ;). Gitte was toen niet bij haar onder behandeling maar zij heeft mij wel op de het idee gebracht. Geen van de andere behandelende DA's (3 stuks) is met zo'n voorstel gekomen. Dat we niet alle DA's over 1 kam gaan scheren hè?

Tannetje, wanneer begon je nou ook alweer in Epe een praktijk? ;)

Maar even voor de goede orde, ik ben niet kwaad om mijn eigen DA hoor, ik vind haar een fantastisch mens én een goede DA. Dat verder niemand een bioptie heeft voorgesteld geeft denk ik alleen maar aan wat voor een lastig probleem Gitte heeft.
Als jullie nou allemaal héél hard voor haar gaan duimen dan komt het vast wel goed. :)
Ik zie alleen als een berg op tegen de operatie en de daarna volgende revalidatie, het litteken van de vorige operatie staat me nog helder voor de geest, vandaar.
Door K@rin
#638134
Ja, die "jaap" van de vorige keer, kan ik me ook nog wel herinneren ........
wellicht wordt die nu NOG groter ??
Gebruikersavatar
Door Nitus
#638142
Karin & Pyrs schreef: Ja, die "jaap" van de vorige keer, kan ik me ook nog wel herinneren ........
wellicht wordt die nu NOG groter ??
Toen had ze een ritssluiting van ongeveer 30 cm lang en de 2 bulten zitten nu over een lengte van ongeveer 20 cm in het litteken verdeeld... vrees dus het ergste... :-\
Gebruikersavatar
Door Nitus
#640543
Heb Gitte vanochtend weggebracht en ben bij haar gebleven tot ze onder narcose was. Heb de bulten nu ook kunnen zien zonder vacht en toen waren ze best groot :o en het was er eentje meer zelfs. De DA heeft toen besloten om het hele litteken ruim weg te halen. Om 9.30 heb ik haar achtergelaten, oh, wat voelde dat kl*te... en om 12.00 belde de DA, ze waren net klaar met haar, het was een hele grote operatie wond omdat ze ook nog verschillende met vocht gevulde holtes hebben weggesneden. Het weefsel wordt opgestuurd om te kijken of de randen schoon zijn. Dus dat wordt ook nog spannend.
Krijg een telefoontje wanneer ik haar mag ophalen, hoop dat ze snel bellen...
Door Lizzy
#640590
Pffff.... Nou meis, ze is in ieder geval goed door de operatie heen gekomen. Stap 1 (belangrijk!) is gezet. En nu gaan we gewoon met z'n alle keihard duimen!!!! En ik hoop ook dat je haar gauw mag halen. Vele knuffeltjes voor haar :-*!
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#640604
He jemig Anne-Marie, ik lees het nu pas... Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte gewenst voor jou en Gitte!!! Dat ze er maar snel weer bovenop mag zijn!!!! :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door