Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tigger
#665178
Jeetje ik lees dit nu pas; arme Gitte. Heel veel succes morgen, hier wordt zeker geduimd voor Gitte en voor jullie!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#665203
Nogmaals allemaal bedankt :-*, de bus is gepakt (jeetjemina wat sjouwt een mens toch veel mee, en dat voor 1 nachtje ::) :-[) Over een paar minuten gaan we vertrekken!
Door ziggy
#665252
Nitus schreef: Nogmaals allemaal bedankt :-*, de bus is gepakt (jeetjemina wat sjouwt een mens toch veel mee, en dat voor 1 nachtje ::) :-[) Over een paar minuten gaan we vertrekken!
Anne-Marie en vooral Gitte heel veel succes toegewenst morgen, ben nog steeds bezig met duimen.
Hopelijk verloopt de reis voorspoedig.
Johan zei me vorige week nog dat het ook voor hem een zware dag zou worden.
Groet,
Vic.
Door *wendy*
#665260
chamourel schreef: oh dat is goed hoor, is voor Rob en Anne-Marie ook gezellig..........beetje afleiding  ;)
Misschien piep ik er wel ff tussenuit morgen  :D, maar dat merk je dan wel  ;)
Kom ik ff gauw een bakkie doen en haal dat uurtje wel weer in.  :D
Gebruikersavatar
Door *Monique
#665303
Nitus schreef: Nogmaals allemaal bedankt :-*, de bus is gepakt (jeetjemina wat sjouwt een mens toch veel mee, en dat voor 1 nachtje ::) :-[) Over een paar minuten gaan we vertrekken!
Nou mijn kaartje is aangekomen en ik hoop dat je dit leest als je tussen de middag even komt BPen......
Ik denk aan jullie en het kaarsje brand voor Gitte en voor jullie.
Ik ben erg benieuwd hoe het gaat
Toy toy toy
Door chamourel
#665322
pippy schreef: Misschien piep ik er wel ff tussenuit morgen  :D, maar dat merk je dan wel  ;)
Kom ik ff gauw een bakkie doen en haal dat uurtje wel weer in.  :D
dat is erg gezellig  :-*
mocht ik er nou onverhoopt niet zijn rond half 2 is dat , dan zit ik op de manege (ik kom dan wel mee hoor), als Anne-Marie dat tenminste leuk vind, als haar hoofd er niet naar staat dan blijf ik thuis, het wordt voor hun natuurlijk echt een vreselijke dag, en ik probeer dus maar een beetje afleiding te geven...........meer kan je niet doen, zo'n dag bestaat grotendeels alleen maar uit wachten op het verlossende telefoontje  :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door