Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sonja
#532151
Ik had al weer helemaal de zenuwen voor die narcose. Ze heeft vanwege haar neuspoliepen vaak wat snotvorming in haar neus. Als ze dan probeert door haar neus adem te halen dan hoor je een hoop gesnurk dat soms echt benauwd klinkt. Vaak is dat na inspanning of als ze zich ergens druk over heeft gemaakt. Ligt ze eenmaal lekker te slapen, dan kan ze gewoon door haar neus ademhalen. Door haar bek ademhalen is nooit een probleem.
Maar ik had alweer van die ideeën dat ze het dan tijdens de narcose benauwd zou kunnen krijgen. Volgens de da hoef ik me daar helemaal niet druk om te maken, want daar gaat zij natuurlijk echt wel op letten.
Maar pffffff........ ik heb het zelf waarschijnlijk benauwder dan die hond. ;)
Door Lizzy
#532153
Sonja schreef: Ik had al weer helemaal de zenuwen voor die narcose. Ze heeft vanwege haar neuspoliepen vaak wat snotvorming in haar neus. Als ze dan probeert door haar neus adem te halen dan hoor je een hoop gesnurk dat soms echt benauwd klinkt. Vaak is dat na inspanning of als ze zich ergens druk over heeft gemaakt. Ligt ze eenmaal lekker te slapen, dan kan ze gewoon door haar neus ademhalen. Door haar bek ademhalen is nooit een probleem.
Maar ik had alweer van die ideeën dat ze het dan tijdens de narcose benauwd zou kunnen krijgen. Volgens de da hoef ik me daar helemaal niet druk om te maken, want daar gaat zij natuurlijk echt wel op letten.
Maar pffffff........ ik heb het zelf waarschijnlijk benauwder dan die hond. ;)
Ik denk het ook, dat jij het benauwder hebt ;). Maar ik snap je wel hoor! Helemaal zelfs! Maar het komt goed, echt!
Door conleeuw
#532254
agosie, ik hoop dat het goed gaat, zal wel, hou je taai hoor, ik duim in iedere geval dat alles vlot verloopt en straks kan je haar weer heerlijk thuis verwennen. Sterkte. :-*
Gebruikersavatar
Door Sonja
#532441
Ik heb Boeffie net opgehaald en we hebben even een blokkie om gemaakt, want ze wilde wel even wat doen. Er zijn twee 'borstjes' weggehaald en uit een andere is een cystje verwijderd. Verder is ook een grote vetbult die op haar borst zat verwijderd. Het zag er allemaal niet kwaadaardig uit, volgens de da.
Ze heeft aardig wat hechtingen en ze loopt wat stram, maar ze is wel weer helemaal alert. Het eerste wat ze deed toen ze binnenkwam is een verdwaald eendagskuiken van de katten opsnorren en naar binnen slokken. Ik geloof dus niet dat ze misselijk is van de narcose. Ze is nu heel voorzichtig gaan liggen. En ik ga haar zo eventjes heel voorzichtig kroelen.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#532489
Knufs zijn doorgegeven. Ze ligt nu op op haar zij op de bank. Ze had moeite met het gaan liggen en dan op de zij rollen, dus heb ik haar naast de bank gezet en er zo opgerold.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door