Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door geer
#523477
Oke, weten jullie nog dat ik een aantal weken geleden dacht dat Ted loops moest worden omdat ik de hele tijd reuen achter m'n kont aan kreeg? En dat ze het toen niet werd en dat plots weer wegging?

Nou loop ik gisteren achter Sophie en hoor 'flopflopflop'... Nu maakt een Basset wel meer floppende geluiden als ze lopen, maar dit was een bekend geflopper: schijnzwangertietengeflopper! We hebben haar laten steriliseren na haar eerste loopsheid omdat ze echt giiiiiiga schijnzwanger was. Oke, haar tieten zijn bescheidener dan de vorige keer, maar ze hangen....ietsjes.

En prompt... lig ik Net met een Teckel op de bank...zeg tegen mezelf 'potver Geer, doe nou eens voorzichtig met die rode saus, nou kan die trui alweer in de was'...om me vervolgens te realiseren dat niet ik heb zitten knoeien, maar Ted. Loops!

Kan Sophie werkelijk ondanks haar sterilisatie nog steeds 'de aanvoerder der hormonica's' zijn? Kan ze echt schijnzwanger zijn?

* denk er een X-files muziekje onder en je hebt een rete spannende film! * 8)
Door Erna
#523485
Hmzz....Heb ik gelijk ook nog een leuk raadsel voor je vanuit Huize Hormonica

Hoe kan het dat een basset (idd weer een basset) opeens ontzettend verliefd is op een balloze blinde jongeman en die probeert te verleiden terwijl we geen enkele bloedspat kunnen ontdekken?

Het gehele liedje draait ze af, inclusief billen aanbieden en staart opzij. Maar geen enkel rood druppeltje.
Door geer
#523486
Erna schreef: Hmzz....Heb ik gelijk ook nog een leuk raadsel voor je vanuit Huize Hormonica

Hoe kan het dat een basset (idd weer een basset) opeens ontzettend verliefd is op een balloze blinde jongeman en die probeert te verleiden terwijl we geen enkele bloedspat kunnen ontdekken?

Het gehele liedje draait ze af, inclusief billen aanbieden en staart opzij. Maar geen enkel rood druppeltje.
UUuh, gewoon hitsig? Ted probeert ook altijd vanalles met Sophie te doen. Maar geen enkel piemeltje ;D
Door Erna
#523489
[quote="geer"]
UUuh, gewoon hitsig? Ted probeert ook altijd vanalles met Sophie te doen. Maar geen enkel piemeltje ;D
[/quote]

Naaaa daar geloof ik niet direct in. Zeker niet van een basset die 360 dagen per jaar oefent voor haardkleed en te lui is om ook maar 1 snorhaar te bewegen.

En ze heeft het normaal gesproken niet zo op gespikkelde balloze blinde jongemannen.
Laatst gewijzigd door Erna op ma 03 apr 2006, 22:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#523497
[quote="Erna"]
Naaaa daar geloof ik niet direct in. Zeker niet van een basset die 360 dagen per jaar oefent voor haardkleed en te lui is om ook maar 1 snorhaar te bewegen.

En ze heeft het normaal gesproken niet zo op gespikkelde balloze blinde jongemannen.
[/quote]

Net als Nina in oktober, loops zonder bloedverlies, stille loopsheid.
Door Lizzy
#523572
Schijnzwanger kan Soof volgens mij niet meer zijn. Technisch gezien. Maar 2 keer per jaar is Pinkel extra aantrekkelijk voor de heren. En ik ben er van overtuigt dat zij dan normaalgesproken loops zou zijn geworden.
Door geer
#523608
[quote="Lizzy"]
Schijnzwanger kan Soof volgens mij niet meer zijn. Technisch gezien. Maar 2 keer per jaar is Pinkel extra aantrekkelijk voor de heren. En ik ben er van overtuigt dat zij dan normaalgesproken loops zou zijn geworden.
[/quote]
Mja, en toch...echt... de tijd die er tussen de loopsheid die geen loopsheid was (toen ik Ted verdacht van loopsheid) en de huidige ietsjes hangende tieten zit is precies dezelfde tijd die er vorige keer tussen de loopsheid en de schijnzwangerschap zat. En ook Ted past haar cyclus er keurig op aan.... Maf!
Door geer
#523624
Nou, toen ik dacht dat Ted loops was een paar weken geleden, was er een reu die ook op Sophie dook. De baas beweerde dat zijn hond kon ruiken wanneer een gesteriliseerde teef loops moest worden en ik beweerde dat hij moest opzouten met zijn vervelende reu en bakerpraatjes ;D Had hij toch gelijk ::)
#523682
[quote="geer"]
Nou, toen ik dacht dat Ted loops was een paar weken geleden, was er een reu die ook op Sophie dook. De baas beweerde dat zijn hond kon ruiken wanneer een gesteriliseerde teef loops moest worden en ik beweerde dat hij moest opzouten met zijn vervelende reu en bakerpraatjes ;D Had hij toch gelijk ::)
[/quote]
je weet het maar nooit, laten we wel wezen, honden die de baas kunnen aangeven dat ie een epileptische aanval gaat krijgen, honden die kunnen ruiken dat mensen kanker hebben..... stranger things have happend ;D
Door geer
#525063
Ted heeft overigens besloten dat zo'n loopsheid toch ook best wel lastig en onhandig is en derhalve heeft ze hem na de tweede dag afgebroken ???

Ik snap er werkelijk geen RUK meer van...ze doen maar, ze loopsen maar, ze schijnzwangeren maar...mij hebben ze er niet meer mee! *neusindelucht* ::)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door