Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door jolly64
#520459
De trimster vertelde dat mijn malthezer last heeft van een ontstoken voorhuidje en ik het gewoon schoon kan spoelen met gekookt water

Heeft iemand hier eens ervaring mee gehad en mischien nog andere tips ??
Gr Jolanda
Door Ine
#520515
jolly64 schreef: De trimster vertelde dat mijn malthezer last heeft van een ontstoken voorhuidje en ik het gewoon schoon kan spoelen met gekookt water

Heeft iemand hier eens ervaring mee gehad en mischien nog andere tips ??
Gr Jolanda
Mijn reuen behandel ik ook zo, als ze er last van hebben. Daarna een tijdje 1x per week.
Bij de DA kun je een spuitje halen zonder naald, waarmee je het volspuit. Dan goed dichthouden en wat masseren. Daarna loslaten en leeg laten lopen.
Door Lizzy
#520592
Ik gebruikte altijd een oplossing van 10 deel gekookt en afgekoeld water op 1 deel Echinacea Angustifolia (specifiek bloempje/plantje). Omdat Echinacea Angustifolia niet zo makkelijk verkrijgbaar is, neem ik tegenwoordig de Echinacea Extra Forte van Bloem. Daar zit ook Echinacea Purpurea en Cat's Claw en Plantago in. En ik moet zeggen: dit helpt NOG sneller als alleen de Angustifolia.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door