Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Audrina
#519323
Heb je de onderkant van de nageltjes al goed bekeken? (vast wel) Op het eerste gezicht kan het lijken of er niks aan de hand is, maar misschien zijn de nagels wel dun / afgesleten? Dat kan ook flink zeer doen.

Succes bij de DA.
Laatst gewijzigd door Audrina op di 28 mar 2006, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Hautesse
#519526
Ten eerste Allemaal heel erg bedankt voor het duimen...wij zijn net terug van de DA met Hautesse(wat echt een ramp is met haar) maar goed het lijkt allemaal mee te vallen...Ze heeft waarschijnlijk haar kniebanden flink verrekt en misschien wel gescheurd...ik heb nu medicijnen mee tegen de pijn...en ze moet verplicht een weekje rust dus niet met Kalligino spelen en aan de lijn mee lopen (wat ook een ramp gaat worden) dus denk dat ik haar alleen ga uitlaten en haar maar mee neem naar het uitlaat veldje...
Ze had erg veel pijn bij de DA zodra zij maar aan haar knie zat gilde ze van de pijn en probeerde ze te happen...en dat terwijl Hautesse altijd heel lief is!

Liek ;)
Door Hautesse
#519539
niet echt...maar het kan al zijn dat het al een tijdje geleden is en dat ze toevallig steeds meer pijn heeft gekregen...en als het al een tijdje speelt denken wij zelf dat het is gekomen door haar epilepsie....ze heeft pas weer een aanval gehad...

Liek ;)
Door Hautesse
#519541
thx...alleen is ze niet de makkelijkste met pillen...normaal zet ik haar klem tussen mijn benen doe haar bek open en pil erin en weg is ie...maar nu kan ik haar niet klem zetten....dus wordt ff kijken hoe dat te doen!

Liek ;)
Door conleeuw
#519544
jeetje, nou ik hoop dat het wel meevalt om haar rustig te houden en dat het snel mag genezen, balen zeg, doe maar een knuffel van mij :-*
Door Hautesse
#519545
Ik zal het aan haar doorgeven ze ligt nu zielig te zijn in haar mandje...heb al een dekentje om haar heen gelegd en straks krijgt ze weer een kruikje!

Liek ;)
Door K@rin
#519642
In dit soort gevallen geef ik PERSOONLIJK zo MIN mogelijk pijnstillers.
Ik heb liever dat ze het geblesseerde been zo min mogelijk belasten.
D.m.v. pijnstillers gaan ze dit vaak toch weer te snel doen !!

Bjuly van mij heeft het ook gehad en het is "vanzelf" weer helemaal goed gekomen.
Duurt wel lang, maar het kan wel !

Beterschap en knuffel voor de patient !!
Door charmed
#519664
Hoi Liek,

Van harte beterschap met haar. Enneh mocht je de pjinstillers er niet in krijgen, in een lekker stukje vlees doen? ;) Sterkte en beterschap.

Hautesse schreef: Ten eerste Allemaal heel erg bedankt voor het duimen...wij zijn net terug van de DA met Hautesse(wat echt een ramp is met haar) maar goed het lijkt allemaal mee te vallen...Ze heeft waarschijnlijk haar kniebanden flink verrekt en misschien wel gescheurd...ik heb nu medicijnen mee tegen de pijn...en ze moet verplicht een weekje rust dus niet met Kalligino spelen en aan de lijn mee lopen (wat ook een ramp gaat worden) dus denk dat ik haar alleen ga uitlaten en haar maar mee neem naar het uitlaat veldje...
Ze had erg veel pijn bij de DA zodra zij maar aan haar knie zat gilde ze van de pijn en probeerde ze te happen...en dat terwijl Hautesse altijd heel lief is!

Liek ;)
Door Malamoods
#519879
Heel veel sterkte! Ook ik zou ervoor kiezen zo min mogelijk pijnstillers te geven. Als de pijn onderdrukt wordt, is overbelasting (en dus slechtere genezing en te weinig rust)) groot.... Rust, rust en nog es rust is denk ik het beste medicijn!

Rachel.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door