Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Semr@
#44433
Onze hond Semra, heeft de gewoonte om vaak je hand of kleding te likken. Nu vroeg ik mij af, of ze misschien ergens een tekort aan kan hebben, bijv zouten oid. Dit kan natuurlijk ook gewoon een gewoonte van haar zijn. En kan dit nog voort komen, omdat ze toen we haar kregen in een heel slechte voedings toestand was en w.s tijden slechte voeding heeft gehad en dus weinig voedingsstoffen (Het is dat zwerfhondje). Ze at toen we haar net hadden ook potgrond, wat in de tuin lag, lijkt me ook niet echt normaal. De DA zei, dat dat inderdaad nog kon komen door haar voedingstoestand van Turkije.
En kunnen we haar hier eventueel iets voor geven ter aanvulling?
Bedankt vast.

Groetjes Mariska.
Door oebaya
#44456
Hand likken heeft met gedrag te maken, niet met voedingstekorten.
Stel de vraag op het yalla gedragsforum en we kunnen het je uitleggen.
gr.
Nicolette
Door K@rin
#44467
Semr@ schreef: Onze hond Semra, heeft de gewoonte om vaak je hand of kleding te likken. Nu vroeg ik mij af, of ze misschien ergens een tekort aan kan hebben, bijv zouten oid. Dit kan natuurlijk ook gewoon een gewoonte van haar zijn. En kan dit nog voort komen, omdat ze toen we haar kregen in een heel slechte voedings toestand was en w.s tijden slechte voeding heeft gehad en dus weinig voedingsstoffen (Het is dat zwerfhondje). Ze at toen we haar net hadden ook potgrond, wat in de tuin lag, lijkt me ook niet echt normaal. De DA zei, dat dat inderdaad nog kon komen door haar voedingstoestand van Turkije.
En kunnen we haar hier eventueel iets voor geven ter aanvulling?
Bedankt vast.

Groetjes Mariska.
Volgens mij ook niets met voeding te maken, maar met gedrag .......
Is ze onderdanig ??
Door Semr@
#44504
Nee ze is niet onderdanig. Alleen een grote knuffelkont. Het is het Turkse zwerfhondje, waar ik je over vertelde, toen ik de Carnibest bij de heb opgehaald. Dat hondje, dat we ziek hebben gekregen.

Groetjes Mariska.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door