Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door wimk
#514672
Hallo,

Streep is sinds vandaag niet lekker. Ik weet niet wat het is. De rechterkant van zijn gezicht is iets opgezwollen en erg pijnlijk, als je er aan zit gilt hij het uit van de pijn. Ik ben net bij de DA geweest, en die kan niks vinden. Hij heeft geen koorts ( waarom geeft hij hem dan AB??????????) Hij denkt aan een allergische reactie of aan een abces, hij heeft een AB prik gekregen en een kuur met clavubactin. Ik dacht dat er wat tussen zijn tanden zou zitten of zo iets dergelijks maar aan de binnenkant van zijn mond is niks te zien. Hij is zo zielig, hij is echt niet lekker, maar gelukkig eet hij wel goed. Hij vrat net zijn bak met Duck in 5 seconden weer leeg.
Het is ook zo zielig voor Bumper want die weet niet wat hem overkomt nu Streep zo piept. Het gaat echt door merg en been.
Nou we hopen het beste er maar van.

Gr Wim
Laatst gewijzigd door wimk op ma 20 mar 2006, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#514704
Hoi Wim. streepje is toch nog niet aan het wisselen he? Ik roep maar iets hoor :-\.
Waarom weer gelijk die AB en de D.A. weet nog niet waar het vandaan komt ???
Sterkte met streepje.
Door wimk
#514712
Ik ga hem die pillen ook niet geven, ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan, Het was ook gebeurt voor dat ik er erg in had.
Je wil gewoon dat die DA zegt dit is het en dit gaan we doen.
1 voordeel hij is niet anti vlees.
Door wimk
#514725
Ja de DA heeft ook kort aan de binnenkant gekeken, maar hij kon niets zien, maar omdat hij zo gilde ging het ook niet zo makkelijk.

maar zo ziet het er uit, dit is toch niet goed

Afbeelding


Iemand een idee?????
Door Truus
#514728
Nou, dat is behoorlijk dik :-\.Bij een van mijn hondjes kwam dit door een steek van een wesp.
Door 202spots
#514729
Is ie door 'n bij of wesp geprikt misschien?

oops gelijk aan 't werk met truus ;)
Laatst gewijzigd door mahuni op ma 20 mar 2006, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Truus
#514732
202Spots schreef: Is ie door 'n bij of wesp geprikt misschien?

oops gelijk aan 't werk met truus ;)
;D ;D ;D Twee mensen 1 gedachte ;)
Door geer
#514735
Hmmm...is hij al aan het wisselen?? Misschien dat daar iets aan het ontsteken is?? Als het een ontsteking is, kan het volgens mij geen kwaad om toch AB te geven hoor. Als 't niet hoeft dan hoeft het niet, maar als er een ontsteking zit zou ik het denk ik wel doen...
Door Cathelijn
#514737
ach gossie, dat ziet er zielig uit :-\ Dat lijkt me ook niet te kloppen. Het is nog een beetje vroeg voor allerlei stekende insekten en planten...
Ik kan je niet verder helpen, maar wens Streep veel beterschap.
Door Truus
#514741
Cathelijn schreef: ach gossie, dat ziet er zielig uit :-\ Dat lijkt me ook niet te kloppen. Het is nog een beetje vroeg voor allerlei stekende insekten en planten...
Ik kan je niet verder helpen, maar wens Streep veel beterschap.
Gisteren met het mooie zonnetje zag ik aardig wat bijen bij de krokusjes in de tuin. Dus het zou best kunnen!
Door 202spots
#514742
Nog effe..
Weet je echt zeker dat er geen splinter bot ergens tussen z'n kiezen vast zit ???
Door karin2
#514743
kan er misschien iets in zijn neus zitten ? een grasaar of zoiets (weet niet eens of dit wel kan in dit seizoen :-[)
dit ziet er niet leuk uit :(
veel beterschap voor streepie :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door