Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door charmed
#515954
Ik heb een sheltie die is met 9 nog aan een grote vetbult geopereerd. De vetbult zat in de oksel. Deze kon blijven zitten zolang die niet groot was, deze werd toch groter en groter en hierdoor kon ze niet goed meer lopen dus hebben we haar toch laten opereren. Zij is hartpatient ook nog, maar alles is goed gegaan.

Robin86 schreef: de hond van mijn schoonmoeder (berner sennen) is 8 jaar hij heeft nu een hele dikke vetbult op zijn borst hangen en we zijn naar de da geweest. mijn schoonmoeder is een beetje angstig voor de da wegens haar vorige hond daar is het niet zo goed mee afgelopen

nu vond ik dat ze boas (zo heet de hond) te lang heeft laten lopen met die bult >:( maarja ik kan jammer genoeg geen keuzes voor haar maken (het blijft haar hond)
en nu kan ze m laten opereren voor meer dan 500 euro of in laten slapen. maar we willen onze hond eigenlijk niet missen,

hebben jullie tips of wat zouden jullie doen in die situatie hij is al wel oud voor een berner :-\ :'(

Barfplaats wordt gesponsord door