Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lyadeh
#511330
Mo "doet "al 2 weken haar eliminatiedieet : geit. Ik heb haar deze week ook orgaan gegeven samen met het spiervlees. Nu denk ik erover om pens erbij te gaan geven. Van Joke hoorde ik dat het gewassen pens is. Kan het kwaad om dit te geven? Weet niet of er "stoffen" in zitten die kwaad kunnen bij het dieet.? Wil haar ook ribben gaan geven ,maar las ergens een discussie dat geiten rib nogal hard is.Klopt dat? "Voelt' een hond dat hij kalk nodig heeft? Ze probeert nl. het fietspad waar wij wandelen en waar net schelpen ter verharding zijn gestort "leeg"te eten ???Is dit toeval? Ik heb het haar nooit eerder zien doen. Wie heeft er raad?? Ben eerder met vragen over Mo gestart met het onderwerp -spirulina of frontline.-
Gebruikersavatar
Door Madera
#511332
als je hond op een eliminatiedieet zit zou ik geen pens geven tenzij het afkomstig is van hetzelfde dier.
Laatst gewijzigd door Madera op di 14 mar 2006, 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Door lyadeh
#511339
Ik weet niet of er reststoffen ???van eventuele medicijnen enzo en wat er nog meer in een maag achter kan blijven in zouden kunnen zitten ,Ik wil het dieet niet negatief beinvloeden.,door iets te gaan voeren waar ik beter even mee kan wachten, daarom mijn mss. vreemde vraag.
Door Borke
#511358
Volgens mij kan je alles van geit geven mits het geen botten van dragende delen zijn.
M.b.t. geitenribben, het hangt van je leverancier af.
Borke eet ze van het Islam Centrum (R'dam) en die zijn niet zo hard.
Door Lizzy
#511369
Ik zou gewoon pens geven hoor. Van geit. En geitenribben hard? Nou, de geitenribben die ik heb zijn met een schaar door te knippen en echt niet hard!
Door lyadeh
#511479
Ja jullie halen ze uit Rotterdam? ik haal ze uit Groningen.Nou dan weet je het wel.Alles wat uit het noorden komt is maar... :P :).Maar ik ga Mo dus alles lekker geven.Bedankt voor jullie snelle reacties.
Door ~Joke~
#512128
Spike krijgt de geitenpens en de schapenpens uit Tolbert Spike is echt mijn ijkpunt. Als hij het niet verdraagt [een aanval krijgt] dan durf ik het aan te bevelen: bij deze dus ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door