Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Elvira
#504622
ZIngaro lag lekker in de tuin, totdat ik zag dat hij ergens op lag te kauwen. Ik ben gaan kijken en vond hem met een onthoofde platic eend. De kop is nergens meer te vinden, dus die zal hij opgegeten hebben. Zal ik hem laten braken of hopen dat het er van zelf weer uit komt ?
Door Truus
#504911
Hoe is het nu met Zingaro? Heb je de onthoofde eendenkop al gevonden? Hier is ook het oor van Nijntje af, Timo is de schuldige maar even in de gaten houden ;)
Door Truus
#505675
Elvira schreef: ZIngaro lag lekker in de tuin, totdat ik zag dat hij ergens op lag te kauwen. Ik ben gaan kijken en vond hem met een onthoofde platic eend. De kop is nergens meer te vinden, dus die zal hij opgegeten hebben. Zal ik hem laten braken of hopen dat het er van zelf weer uit komt ?
Nou...das lekker, zet je dit hier neer en vervolgens weten we niet hoe het is afgelopen :-\. Elvira, als je dit leest, hopelijk is alles oké met Zingaro !
Door Elvira
#505845
De kop heb ik nog niet gezien. Hij had gisteren wel niet veel fut op de training, maar dat komt denk ik door het spelen met Nelson. Ik houd maar in de gaten of er wat uit komt. In de tuin is ook niks te vinden. Zingaro doet normaal nooit zoiets. Hij heeft nooit veel gesloopt, maar als hij het deed, at hij het niet op. Ik heb bij Carnibest eendennekken besteld, mag hij die proberen. ;D
Door Truus
#505892
Elvira schreef: Gelukkig kauwt hij normaal nogal goed. Hij kauwt zelfs op kippennekjes en hele kleine brokjes.
Eet hij gewoon en heeft hij gewoon goede ontlasting? Als je veranderingen ziet of lusteloos is/wordt, zou ik toch even naar de D.A. gaan.
Heb je niks terug gevonden in de ontlasting?
Door Truus
#505929
Elvira schreef: Hij eet goed en z'n ontlasting is ook goed. Ik houd hem in de gaten.
Oké..en in het vervolg niet meer zolang wachten met de up-date ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#506048
Moet zeggen dat Kaio wel regelmatig iets minder eetbaars (niet eetbaar dus) heeft gegeten. Stukje plastic kip, dag erna zat het pootje in de poep. Stukje andere plastic speeltjes, stukjes deken, een balon. Allemaal de dag erna gevonden in zijn poep. Of net 2 dagen erna. (ooit blauwe poep gezien?)
Maar in ieder geval het zou er toch haast al uit moeten zijn, zou ik denken. Houd het maar goed in de gaten!
Door Qwertu
#506198
Kaio schreef: Moet zeggen dat Kaio wel regelmatig iets minder eetbaars (niet eetbaar dus) heeft gegeten. Stukje plastic kip, dag erna zat het pootje in de poep. Stukje andere plastic speeltjes, stukjes deken, een balon. Allemaal de dag erna gevonden in zijn poep. Of net 2 dagen erna. (ooit blauwe poep gezien?)
Maar in ieder geval het zou er toch haast al uit moeten zijn, zou ik denken. Houd het maar goed in de gaten!
Ja hier is ook al vanalles het lijfje gepasseerd. Naar mijn weten is het er ook allemaal uitgekomen.
Door tieneke
#506199
Elvira schreef: Gelukkig kauwt hij normaal nogal goed. Hij kauwt zelfs op kippennekjes en hele kleine brokjes.
Hopelijk heeft ie dan stukjes eraf gekauwt.
Dan moet dat zeker weer een keer naar buiten komen.
Door Steph
#506964
Kan hij de kop nergens begraven hebben. Heb mij ook eens heel erg druk gemaakt omdat mijn hond sokken opat. Ik ze eens teruggevonden in de tuin.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door