Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door GUIDJE
#504396
heb ik eindelijk me hond gezond door versvoer, krijg ik te horen dat hij artrose heeft :-[Nou wilde de da hem op rimadyl zetten maar ben daar niet fan van omdat het toch een zorgen hondje is wat betreft de darmen, hij gebruikt zymoral! nou hoorde ik van glucobest en primeval, nou is mijn vraag wat kan icm zymoral zodat me liefje geen pijn heeft en toch gezond kan leven?
gr silvia
Door Audrina
#504430
Glucobest en Primeval hebben geen invloed op de werking van Zymoral. Je kan het dus samen geven.

Maar je kan naast de Zymoral het beste of alleen Glucobest of alleen Primeval geven. Glucobest en Primeval kunnen in principe prima samen hoor, maar als je ze allebei tegelijk geeft en de klachten van je hond nemen af, weet je niet door welk middel het nu eigenlijk komt.

Sterkte met je hond.
Door GUIDJE
#504474
mag ik je erg bedanken voor de snelle reactie! kheb glucobest besteld bij mijn verkoopadres van carnibest :D
dank je!! vg silvia
Door Lizzy
#504796
Onze Brutus heeft ook artrose. Hij doet het op een glucosamine/chondroitine preparaat goed. Hij krijgt ook met regelmaat visolie. En als hij veel pijn heeft, geef ik hem een paar dagen duivelsklauw en salisprin. Dat is vele malen beter als Rimadyl en bij Brutus helpt het echt waaaanzinnig goed.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door