Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#504214
Boy had zich weer eens goed verzwikt, af en toe gaat hij uit zijn dak en dan gebeurt het gewoon net zoals van de week.
Dank zij traumeel is het binnen een paar dagen weer goed herstelt, ieder uur een tabletje.een echte aanrader
Geweldig spul, athans voor mijn Boy,s ;D
Laatst gewijzigd door senadance op vr 03 mar 2006, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Shifra en Sharel
#504753
Dat heb ik ook altijd in huis, heb het ooit gekregen (van Tannetje) voor Shifra.
Die had zich ook waarschijnlijk verzwikt.
Ik heb het destijds ook voor Sharel gebruikt, toen zij eventjes e snel de trap was afgerent.
Het ia altijd handig om het in huis te hebben.

Gr Rolanda
Gebruikersavatar
Door Hitam
#505451
Ik ben zelf laatst door een kat gekrabt. Precies zo'n nagel die in de muis van mijn hand bleef hangen. Even handen gewassen en gewoon verder gegaan. Totdat ik het voelde gaan kloppen. Ik denk: o jee, ik moet iets doen, anders gaat het ontsteken. Ik had traumeel druppels bij me.10 druppels in een glas water en elke keer als ik er aan dacht een slok genomen. Twee dagen laten was het wondje dicht.
Het lastige is dat de pijn weggaat en je je hand weer gewoon gaat gebruiken. Dat doet zeer als je iets beetpakt.
Echt een wondermiddel!
Door Fido
#505456
Erwin gebruikt het bij de sportpaarden.
Zowel inspuitbaar als de gel. Middel heeft zijn bruikbaarheid voldoende bewezen!
Door *wendy*
#505938
zou dit voor mijn Gandor ook wat zijn, die nog steeds herstellende is van zijn LPC/OCD operatie op 28 november en nu een infectie in die elleboog heeft zitten ???
Door tieneke
#506211
Ga toch eens kijken of het hier verkrijgbaar is,anders moet ik het in Nederland bestellen.
Lijkt me heel makkelijk om dit uit voorzorg in huis te hebben voor de honden/paarden.
Door workingmalinois
#506642
Traumeel is gewoon verkrijgbaar bij de apotheek.
Ik gebruik het ook en het is gewoon fantastisch!

Je kan het gebruiken bij allerlei kwetsuren of gewrichtspijnen.
Mijn DA werkt homeopatisch en schrijft dit altijd voor.
Mijn hond moet het nu ook nemen, na een maagtorsie, gedurende een maand (2tabletten per dag), om de inwendige wondheling te bevorderen.

Enkele andere middelen van dezelfde firma (HEEL) zijn:

Zeel (bij gewrichtsontstekingen en arthrose)

Artrobase (ter voorkoming van artrose)

Lymphomyosot (draineren van de lymfeklieren om te ontgiften - moet mijn hond na zijn maagtorsie gedurende 3 maanden nemen: 3x10druppels per dag voor een herder)

Kalmia Compositum (bij kwetsuren aan ligamenten: ook 3x/dag 10 druppels gedurende 3 maanden voor een herder)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door