Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#502705
Maar hij heeft wel nog steeds dunne? Geef je Okugest? En probiotica?
Gebruikersavatar
Door Madera
#502749
ik heb m gisteren Okugest gegeven en heb sinds gisteravond (+/- half 7) geen diarree meer gezien, ook geen ander soort poep trouwens.
Gebruikersavatar
Door pleuntje
#503088
Bandit had gisteren ook spuitpoep. Ik heb hem probiotica gegeven. Verder had hij nergens last van en vandaag was zijn drolletje weer gewoon.

Zelf zijn mijn darmen ook heel erg van slag. Ik heb een spastische darm, volgens mijn dokter. Ik heb ontzettende pijn vooral met het lopen e.d. Wel heel toevallig dat we allebei last hadden. alleen bij mij is het nog niet over. :(
Gebruikersavatar
Door Madera
#503246
hebben ze in belgie geen okugest bij de drogist???
Gebruikersavatar
Door Madera
#503803
jippie!!! hij is er van af!!

wou t toch even meedelen.. ik dacht t al want anders had ie al véél eerde moeten poepen. Maar net even met m wezen lopen en hij poepte weer heel mooie keuteltjes!! ik ben trots op m!
Laatst gewijzigd door Madera op do 02 mar 2006, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#503805
Whahaha, wat een hondenbaasje al niet blij kan maken he ;D!! Gefeliciteerd hoor, met de mooie keutel!
Door ydeh
#503812
Mijn hond heeft dus ook al enkele dagen last van diarree, ik vermoed omdat ik de Carnibest kruidenmix te lang heb laten ontdooien! Zaterdagavond had hij geen eetlust, diarree en gaf hij zelfs over. Zondag wederom aardige diarree en vrij suffig! De dag erna al wat beter en heb hem toen op Kip & rijst gedaan (met beetje bouillon) met 2 Okugest tabletten. Hij was al wat levendiger en hoefde er niet meer zo vaak uit. De dag erna was de poep al stukken beter en ben dus gestopt met de tabletten. Nu merk ik vandaag ineens toch dat hij weer erg dun (bijna gekleurd water) poept. Hij zeurt niet dat ie eruit moet o.i.d. dus echt nodig hoeft hij niet. Kan dit omdat ik na 1 dag al gestopt ben met de Okugest of moet ik toch maar even naar de DA? Hoeveel dagen achter elkaar kan je Okugest geven?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door