Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#499512
Happyhusky schreef: De da zei van wel, maar ik zal het wel zien als ik de uitslag krijg....

Rachel.
Het is natuurlijk weekend hè. Ze wist dus niet zeker hoe lang het zou duren, maar ze zij dat het max 2 weken kon duren, dus het kan ook dat ik ma of di de uitslag krijg. Ik hoop zo snel mogelijk!
#499585
Het enige wat uit het gewone bloedonderzoek is gekomen is dat ze te weinig eiwitten opneemt, want normaal horen de waarden (als je het zo zegt hoor) tussen de 60 en 80 te zitten en bij Ziggy was het 55, dus dat is niet extreem laag lijkt mij, wat dit verder betekent wist zij ook niet, maar we wachten eerst de de TLI uitslag af.
#499614
Goed van jou dat je de knoop hebt doorgehakt en een andere da geraadpleegd! En deze keer zo te horen een goeie :D
Een eiwitwaarde van 55 terwijl de ondergrens 60 is .. tja, lijkt mij dat het ook de meetfout of normale variatie kan zijn, dus misschien de meting een paar keer laten doen op verschillende tijdstippen.
En nu maar wachten op de uitslag!
Ik duim driftig *duimduimduimduimduim ....*
#501675
Ine schreef: Waardeloos meis, je doet er alles voor en nog lukt het niet! :-\
Ik hoop, dat die uitslag een zet in de goede richting gaat worden! :-*
Aan de ene kant zou het echt heel naar zijn als ze EPI heeft, maar aan de andere kant zou het wel een opluchting zijn, want dan weet ik tenminste wat ze heeft en kunnen we haar behandelen.
#501700
Laura2004 schreef: Aan de ene kant zou het echt heel naar zijn als ze EPI heeft, maar aan de andere kant zou het wel een opluchting zijn, want dan weet ik tenminste wat ze heeft en kunnen we haar behandelen.
dat kan ik mij nou helemaal voorstellen, gewoon al het weten wat er aan de hand is, is volgens mij al goud waard, liever wil je natuurlijk dat je hond helemaal niet ziek is, maar als je nou weet wat het is en wat voor behandeling ertegenover staat kan je tenminste iets doen, en is het straks mischien helemaal onder controle ;) sterkte hoor, ik duim gewoon fanatiek door
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door