Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
#43034
dank je,
ben wel nerveus :-\
zeker gezien qyan zijn medische dossier bol staat van foute diognoses komt er nu toch weleens twijfel naar boven of het wel LPC is en net als met alle andere dingen: niet iets anders :o
ik vertrouw het allemaal niet meer, ik weet het ook gewoon niet meer.
en geen vertrouwen hebben in artsen maakt de zaak alleen maar moeilijker natuurlijk.
maar goed, tot de uitslag van de foto's zal ik vertrouwen hebben in de arts, nu nog kijken of het vertrouwen niet beschaamt wordt en hij het hele welzijn van mijn hond voorop gaat stellen. kortom, me niet probeert af te schepen met rust en pijnstillers en de hond mankeert niet zoveel, valt best mee.
da wordt ik laaiend denk ik ;D
Door Ordell
#43035
Als ik jou was na ik de foto's onder de arm en ging eens bij Maarten Kappen in Eersel buurten...
Door qyan
#43040
Ordell schreef: Als ik jou was na ik de foto's onder de arm en ging eens bij Maarten Kappen in Eersel buurten...
doen jij en carmen aan een samenzwering ordell ;D
die vond dat ik 7 februari maar mee moest als zij voor de penn-hip foto's ging ;D
Door Ordell
#43045
Nee, ik heb het er niet met Carmen over gehad. Maar ik zou het wel doen als ik jou was... ;)
Door qyan
#43046
ja, zat zelf al te denken aan Crama en Dijkshoorn, ook over kappen goede verhalen.
dijkshoorn schijnt wel aardig wat ervaring te hebben met dobers, als ik de doberfokkerij mag geloven, maar de rest van de verhalen die je weer hoort.
maar dat is met alle artsen denk ik.
Crama en Kappen eigenlijk nog niets slechts van gehoord.
maar goed, wat de 1 een fijne vent vindt, vindt de ander weer helemaal niets natuurlijk.
morgen eerst de foto's en dan iene miene mutten proberen ofzo ::)
vindt het altijd lastig, zoveel mensen zoveel meningen met ieder zijn eigen ervaringen natuurlijk
Door crutz
#43075
Ordell schreef: Nee, ik heb het er niet met Carmen over gehad. Maar ik zou het wel doen als ik jou was... ;)
is eerlijk waar hoor Wendy,
maar mail me maar als je mee wilt, ik lul je er wel tussen ;)
Door Femke
#43185
qyan schreef: ja, zat zelf al te denken aan Crama en Dijkshoorn, ook over kappen goede verhalen.
dijkshoorn schijnt wel aardig wat ervaring te hebben met dobers, als ik de doberfokkerij mag geloven, maar de rest van de verhalen die je weer hoort.
maar dat is met alle artsen denk ik.
Crama en Kappen eigenlijk nog niets slechts van gehoord.
maar goed, wat de 1 een fijne vent vindt, vindt de ander weer helemaal niets natuurlijk.
morgen eerst de foto's en dan iene miene mutten proberen ofzo ::)
vindt het altijd lastig, zoveel mensen zoveel meningen met ieder zijn eigen ervaringen natuurlijk
Dijkshoorn mag dan een ´expert´ zijn en heel veel ervaring hebben, ik vind het een kwal.
Ben 3 keer meegeweest met een vriend van mij, zijn hond moest aan ED geopereerd. Die vent kwam de wachtkamer in, gaf ons nog net een hand, jaste in de wachtkamer een injectie voor narcose erin, nog niet 1 vriendelijk woord of een aaitje voor de hond.
Ik was er na de eerste keer al niet meer heen geweest maar ja t was niet mijn hond en het was aangeraden door zijn fokster.

Na die 3 keer voor ´second opinion´ bij Bob Carrière in Ermelo geweest, veel aardiger, nam uitgebreid de tijd voor ons, gaf uitleg bij de foto´s en condoleerde ons haast toen die vriend vertelde wat hij Dijkshoorn moesten betalen voor die 2 operaties.

Maar goed, dat zijn mijn ervaringen, misschien denkt een ander er wel heel anders over (zoals zijn fokster bijvoorbeeld)
Door Femke
#43205
Hmmm... dit berichtje had ik in de verkeerde topic geplaatst..... :-[ :-\ :-[
Laatst gewijzigd door Femke op do 22 jan 2004, 12:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Helen
#43208
Ik ken ook een niet zo positief verhaal over Dijkshoorn. Dank zij zijn verkeerde diagnose is de toendertijd pup van een kennis bijna overleden. Ze hebben de pup in Utrecht op de faculteit nog op het nippertje weten te redden. Ik zou nooit en te nimmer bij die man langs gaan.

groetjes Helen
Gebruikersavatar
Door chooky
#43215
Ik ken er nog twee.
Mijn schoonvader is een keer met de hond bij Dijkshoorn geweest. Er lag toen een ander hondje onder narcose in de spreekkamer op de grond!!! en die schoof hij met zijn voet gewoon aan de kant (lees: een soort schoppende beweging).
Een leerling van mij is een keer met een konijn naar hem geweest. Dit beestje was ziek, maar hij wou er eigenlijk niets aan doen omdat het 'toch maar een konijn was'.
Ik zou never nooit niet naar die man toegaan.
Door qyan
#43375
Ordell schreef: Het hoeven van mij geen aardige gasten te zijn als ze er maar verstand van hebben..... ;)
daar geef ik je ongetwijfeld gelijk in.
ik vindt deze orthopeed ook niet aardig, maar voor qyan is hij geweldig ;)
Door qyan
#43376
[quote="crutz"]
[quote="Ordell"]
Nee, ik heb het er niet met Carmen over gehad. Maar ik zou het wel doen als ik jou was... ;)
[/quote]

is eerlijk waar hoor Wendy,
maar mail me maar als je mee wilt, ik lul je er wel tussen ;)
[/quote]

ik wordt door verwezen naar utrecht, het is weer een raadsel geworden :-\
zei het toch, voelde het aan mijn water
Door qyan
#43377
open wel weer ene neiuwe topic, want we gaan weer op een hele andere toer. oftewel, hij wordt door de molen gehaald in utrecht :D
werd tijd he
Door crutz
#43379
[quote="qyan"]
open wel weer ene neiuwe topic, want we gaan weer op een hele andere toer. oftewel, hij wordt door de molen gehaald in utrecht :D
werd tijd he
[/quote]

:o :o :o
nou, ik lees het wel
we blijven voor jouw en Qy duimen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door