Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#487957
Ohw wat vreselijk dat het zo is afgelopen en zonder voorbereiding...
Heel veel sterkte toegewenst met je grote verlies...
Door Rob V
#487964
SHIVA schreef: Mensen ik drink praktisch nooit heb nu dus al drie wijntjes achter me kiezen en o wat wil ik graag een sigaret
Mijn dochter moet nog thuiskomen en ze weet niet beter of we even naar de da zijn normaal altijd haar mobiel bij d,r maar nu dus vergeten ligt hier op tafel
zal gezellig worden als ze thuis komt
En het rare was vanavond dat ze toen ze wegging tegen shiva zegt
He ventje je bent er nog wel he als ik thuiskom want je moet nog steeds op me passen hoor
anders slaap ik niet en ze staat hem te zoenen en te knuffelen
dat fer tegen haar zeg :Nou waar heeft hij dit aan verdient normaal mogen je kleren niet vies worden als je uit ga
Drink normaal ook niet ,maar heb laats ook een paar borrels genomen .
Kan je goed doen .
Veel sterkte met de dochter ,mijn hemel wat erg .
Voor jullie als gezin .
Door Truus
#487971
O wat erg Anneke :'verschrikkelijk en zo plotseling. (, ik kan alleen maar zeggen heel veel sterkte en..praat erover hier als je dat wilt :-*
Door Femke
#487980
Jemig Anneke dit is echt een klap in je gezicht........ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.
Vreselijk, je gaat erheen met het idee om een foto te maken en misschien een pijnstiller mee te krijgen, kom je terug met een lege riem :'( :'( :'(


Vreselijk........heel veel sterkte toegewenst.

Is je dochter al thuis? Wel heel apart, dat ze toch nog op een bepaalde manier afscheid van hem heeft genomen :-* :-*
Door Mister T
#487988
ik ben ff sprakeloos..las eerst t berichtje over de verstuikte poot en dan dit...dat verwacht geen mens toch???????????
Lieve Anneke,heel veel sterkte met dit zo plotselinge en grote verlies van je ventje... :-*
Door Thunder
#488027
Wat een verschrikkelijk nieuws. Zo plots en onverwacht. :'( Heel veel sterkte met het verwerken.
Er zijn gewoon geen woorden die genoeg troost bieden. :'(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door