Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Lizzy
#485613
He gatver, wat onwijs rot voor jullie..... Maar het komt echt wel goed hoor hee! Ze is in goede handen. Heel veel sterkte en volgende week woensdag gaan we duimen met z'n alle!
Door Ine
#485620
Ach hemel, wat zielig voor die kleine en verdrietig voor jou!
Heel veel sterkte en ik duim ervoor, dat het helemaal goedkomt!
Knuffel voor jullie beiden! :-*
Door K@rin
#500885
ginny schreef: vanochtend bij strikkers geweest, en hij zag precies
normaal opereert hij niet snel puppen van deze leeftijd met Pl, maar hij vond dora wel een spoedgeval, heb nu metacam alvast meegekregen en volgende week woensdag wordt ze geholpen..

groetjes simone
Hoe gaat het er nu mee ?
Is ze nu geopereerd ?
Door ginny
#501202
ik had mijn twijfels, en heb het er met mijn DA overgehad, na dat gesprek heb ik sleeuwijk gebeld en verteld waarom ik mijn twijfels had, en heb ik dus de operatie voorlopig afgezegd, waarom...

omdat het mij totaal niet lekker zat dat zo'n jonge bull al onder narcose moest, zeker bij een bull, de hersteloperaties die na deze operatie moesten gedaan worden, en er speelde nog wat dingen, dat alles bij elkaar zat mij niet lekker, ze doet het goed op de metacam, daardoor is zij rechts weer gaan belasten, ( op dit moment krijgt zij geen metacam meer,) en ik ben nu met haar aan het spieren opbouwen, ze mankt nu niet, we houden het heel goed in de gaten, elke twee weken bij mijn DA na laten kijken hoe het gaat, en tot nu toe geen afname van bespiering meer, maar een heel klein beetje meer spieren, dus heel voorzichtig optimistisch,

als we merken dat het toch niet goed gaat, is een afspraak zo gemaakt voor de operatie, maar ik wil het voor me uit schuiven tot ze een paar maandjes verder is, ze krijgt nu ook een amiqure soepele gewrichten, om de artrose zo min mogelijk te houden, daar doet ze het ook goed op,

maar nu heeft ze weer een probleem, enorm veel last van haar oog, ben nu alweer even aan het zalven met cafzalf en nu gaan ze deze week kijken of ze Distichiasis heeft, oog was erg ontstoken en hoornvlies over geheel beschadigt, lijkt of ze wat minder ziet met het oogje, want ze is sinds ze er duidelijk last van heeft, buiten enorm schrikkerig voor bewegende dingen bv, takken die bewegen, etc, maar dat kan ook andere oorzaken hebben.

we hebben wel onze handen vol aan haar, hoor, we spekken de kas van de DA goed, de rode loper wordt al voor ons uitgelegd als we aankomen bij de praktijk ;)

groetjes simone
Door K@rin
#501289
ginny schreef: ik had mijn twijfels, en heb het er met mijn DA ze doet het goed op de metacam, daardoor is zij rechts weer gaan belasten, ( op dit moment krijgt zij geen metacam meer,) en ik ben nu met haar aan het spieren opbouwen, ze mankt nu niet, we houden het heel goed in de gaten, elke twee weken bij mijn DA na laten kijken hoe het gaat, en tot nu toe geen afname van bespiering meer, maar een heel klein beetje meer spieren, dus heel voorzichtig optimistisch,

maar nu heeft ze weer een probleem, enorm veel last van haar oog, ben nu alweer even aan het zalven met cafzalf en nu gaan ze deze week kijken of ze Distichiasis heeft, oog was erg ontstoken en hoornvlies over geheel beschadigt, lijkt of ze wat minder ziet met het oogje,
groetjes simone
Simone, bedankt voor de up-date !
Ik ben heel benieuwd hoe zich dit verder ontwikkeld.
Wil je ons verder wel op de hoogte houden ?

Wat een pechvogeltje is het, nu weer met haar oog !!
Heel veel sterkte, beterschap en een dikke knuffel voor haar !
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door