Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ginny
#502089
dank je karin, heb de knuffel al doorgegeven ;)

ik ben ook heel benieuwd hoe dit zal ontwikkelen, ik heb er geloof in, en we gaan er echt voor,

we lopen nu om de twee uur buiten met haar, rechtlijnig aan de riem, ze mag niet los rennen, we hebben de open keuken met een grote plank afgezet, daar is haar plekje nu, ze mag dus niet meer als de kids beneden zijn in de woonkamer, omdat ze helemaal wild wordt als ze de kinderen ziet, dan gaat ze achter ze aan rennen, wil op de banken springen allemaal bewegingen die niet goed voor haar knie zijn, nu we veel bewegen, is ze ook veel moe, dus ze slaapt ook heel veel, ik vind dit een goede combi zo, trainen buiten en daarnaast in huis echte rust.

we zijn er druk mee, maar ik zie geen achteruitgang maar juist lichte vooruitgang, zo ontzettend dat ze zwabberde doet ze nu zo goed als niet meer, ik denk ook dat de amiqure soepele gewrichten dus de glucosamine hier ook zijn werk doet,

ik weet dat een operatie als ze ouder is zeer waarschijnlijk nodig is, maar elke maand dat ze ouder is, is meegenomen, en wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit, en kan ze zo nog een hele tijd zonder operatie doorlopen,

ik hou jullie op de hoogte, ik ben zelf ook heel benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen ook mijn DA die is ook heel benieuwd, hij staat helemaal hier achter.

groetjes simone

Barfplaats wordt gesponsord door