Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ike
#483136
Lees dit nu pas allemaal Dory :o, heel veel sterkte en er brand al een kaarsje voor cis, hopelijk knapt ze weer helemaal op, kop op hoor! :-*
Gebruikersavatar
Door sylvia
#483276
Ik lees dit nu pas, ik schrik er van :-\

Ik hoop dat het helemaal goed gaat komen Dory en het is toch wel positief dat de tumoren helemaal ingekapseld waren , met het oog op uitzaaiingen. Een dikke :-* voor jou en voor Cis. Tor zal zijn vriendin ook wel missen.
Door avalon
#483327
Ook ik lees dit net pas allemaal. Schrik er ook wel van, tis toch best een zware operatie geweest zo te lezen. Sterkte met Cis hoor, dat ze maar gauw weer de oude mag zijn en geen uitzaaiingen heeft. :-* :-* :-*
#483339
Mail van Dory!!!!


" Net de DA aan de telf.gehad en die zei "she looks like a million dollars"..
dat ze 't geweldig doet en je kan niet eens aan d't merken dat ze gisteren 'n toch vrij zware operatie heeft heeft gehad...go figure...aan de ene kant natuurlijk 'n goed teken, en betekend dat ze in good shape is...
maar aan de andere kant moet ze 't eigenlijk 'n beetje rustig aan doen om zo weinig mogelijk stress aan d'r nek te hebben.
Ik mag haar over 'n half uur ophalen , wel harnas meenemen inplaats van halsband, en dan minstens 'n week rustig houden.....alvast iedereen bedankt voor alle goeie gedachtes en gebedjes,en wanneer ze thuis is dan horen jullie wel verder..."
Laatst gewijzigd door Ine op vr 03 feb 2006, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door