Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#482373
tja minx loopt kreupel :-\
is aan 1 kant voor.
op zich ontziet ze m niet echt, ze rent, vliegt, springt overal op, maar als ze stilstaat zet ze niet heel dr gewicht erop. :-\
en ze loopt als ze in draf is wat moeilijker dan normaal.
misschien al een week, het was me eerst niet opgevallen, omdat ze alles dus gewoon doet. :-[

ik heb gekeken, nergens een wondje, geen verdikking, niet speciaal koud of warm.
maar als ik wat harder doe piept ze wel, maar trekt dr poot niet terug.

misschien omdat ze zo lomp is, bijna niet kan remmen(vergeet ze wel s ::))
dat ze zich bezeerd heeft omdat de grond zo hard was afgelopen week doordat t bevroren was.

ik wil niet gelijk naar de da, want rustig houden gaat niet, weet ik nu al.
dus vroeg me af of je iets kan geven aan dr of erop kan smeren of zo?
Door Audrina
#482398
Traumeeltabletjes van Heel, hebben ze bij de meeste kruiderijen of natuurwinkels wel. Daar zit o.a. arnica, symphytuma, hypericum en calendula in.
Door danielle1980
#482449
ok dank je zal eens kijken morgen. :D
hoe lang moet je zoiets geven voor je resultaat ziet?
Door Audrina
#482452
Ik geef het mijn jongste teef regelmatig, dat is nogal een stuiterbal. En bij haar zie ik meestal al na een half dagje al wat verbetering. Ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik haar dan de maximale dosering (12 tabletjes per etmaal) geef.
Door danielle1980
#489178
nou minx lijkt wel weer wat beter te lopen.
eerst niet, maar heb dr wandelingen drastisch verkort.
en niet al te gek rennen en nu is er toch echt een verbetering.
ze is alleen nog wat stijf als ze net geslapen heeft.
Door Lil
#489205
Heb zelf ook een stuiterbal en geef regelmatig trauma vetsem (van de vsm) dat is net zo wat als traumeel. Meestal zie ik nadat hij drie maal de max. dosering druppeltjes heeft gehad resultaat. Enne voor de rest rustig houden, maar je hoeft mij niet te vertellen hoe moeilijk dat is ;)
Door danielle1980
#489224
Lil schreef: Heb zelf ook een stuiterbal en geef regelmatig trauma vetsem (van de vsm) dat is net zo wat als traumeel. Meestal zie ik nadat hij drie maal de max. dosering druppeltjes heeft gehad resultaat. Enne voor de rest rustig houden, maar je hoeft mij niet te vertellen hoe moeilijk dat is ;)
nee geen beginnen aan, maar ja toch proberen.
die van vsm heb ik erbij.
tja met zo'n hond als minx gebeuren nu eenmaal wel s ongelukken.
bv dat ze tegen de boom rent omdat ze vergeet te remmen :-X
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door