Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#476689
Fijn, dat deze da het zo goed onderzocht heeft!
Leer te luisteren naar je eigen gevoel, dat is iets, wat wij niet voelen en het blijven voor ons gewoon zinnen, die door iemand geschreven zijn.
Ik duim voor een gehele genezing!
Door Maaike_L
#476692
margreet schreef: Gelukkig is er nu goed naar gekeken,ik vraag me alleen af waarom je voor bepaalde dingen wel bij die andere da blijft,zou ik niet doen :-X
Alleen voor de entingen. De 2 entingen die ze per jaar krijgt krijgt ze nu op dezelfde dag. Dat kan dus niet misgaan. Het punt is dat we 14 jaar lang bij deze praktijk kwamen, zonder problemen. Het gaat dus normaal gesproken prima. Natuurlijk wil ik niet het risico nemen door te zeggen: ach, meestal gaat het wel goed. Met de entingen ben ik niet zo bang voor problemen en deze DA zit bij ons in het dorp. Die waar ik vandaag was zit minimaal een half uur rijden bij ons vandaan. Dat kost niet alleen veel tijd, maar ook geld om er te komen. Het is dus puur practisch. :-\

Het liefst zou ik alles daar doen, maar dan ben ik een dief van mijn eigen portemonnee. De dingen die gebeurd zijn met entingen kunnen nu niet meer gebeuren en volgende keer geef ik ook gewoon duidelijk aan dat ik daarvoor kom. Daarnaast ga ik de situatie van vandaag ook nog bij ze aankaarten.
Door Maaike_L
#476694
ine schreef: Leer te luisteren naar je eigen gevoel, dat is iets, wat wij niet voelen en het blijven voor ons gewoon zinnen, die door iemand geschreven zijn.
Wat je zegt is precies raak. Toen ze in de zomer in korte tijd zo ziek werd werd ik door een onbekende spoedarts ook afgescheept met een "kijk het even aan". Maar je kent je hond en inderdaad, je voelt dat. Achteraf goed dat ik toen niet lang gewacht heb en wel ben gegaan, want ze had dus gewoonweg een vergiftiging te pakken die haar fataal had kunnen worden. Die situatie toen heeft me wel geleerd dat ik moet luisteren. Ik voelde me een vreselijke zeur vandaag aan de telefoon, maar ben maar wat blij dat ik zo'n zeur ben. ;D
Door tt-tjes
#476926
Maaike_L schreef: Zeker fijn! En ik hoop dat ze geen therapie o.i.d. meer nodig zal hebben, maar anders zal ik hier zeker aan denken.

Nogmaals bedankt. :)
Hoi,

Bemoei me er ook maar even mee, hopelijk heeft ze idd geen therapie nodig maar je kunt eens op de site van dokter Dorith Aharon kijken, zij is therapeut speciaal voor honden.
http://www.kreupeldier.nl

groetjes
Carole
Door Maaike_L
#477096
carole schreef: Bemoei me er ook maar even mee, hopelijk heeft ze idd geen therapie nodig maar je kunt eens op de site van dokter Dorith Aharon kijken, zij is therapeut speciaal voor honden.
http://www.kreupeldier.nl
Hoe meer bemoeials, hoe beter. ;) Dank je wel!

Gisteravond was ik bang dat het erger werd. Tijdens het lopen schommelt die staart mee en zelfs dat deed haar al zeer. Helemaal als je de kamer in kwam en ze dus eigenlijk wou kwispelen. Maar rustig aan gedaan met haar en vanochtend was het een stuk beter. :D

Ze kwispelt alweer en af en toe gaat de staart ook alweer wat de lucht in. Ze heeft nog wel duidelijk pijn, dat liet ze goed merken toen er vanochtend wat kinderen op haar afstormden om haar te aaien. Al jankend dook ze weg. Kinderen helemaal verbaasd. ::)
Als je haar gewoon lekker haar ding laat doen merk je gelukkig wel vooruitgang. Ze speelt ook alweer met haar speelgoed en spingt alweer lekker hoog in de lucht. ;D
Door diana
#477404
gelukkig ben je naar de d.a gegaan
het zal een paar dagen tijd nodig hebben natuurlijk , maar de medicatie zal zijn werk wel doen ,
Ik vertrouw ook altijd op mijn gevoel
en dat heeft mijn hondjes al een paar keer gered van iets ernstigs.
Misschien is het onzin hoor , maar ik denk ook door de manier waarop wij hier voeren wij meer ""zien"" aan onze honden ,
Wij ze beter kennen.
En we lezen meer dan de doorsnee baas ,
die iedere dag jaar in jaar uit de zelfde bak vuld met de zelfde brokjes.
En al deze info sla je toch ongemerkt ergens op .
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door