Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danielle1980
#472131
uh mijn honden zitten OOK in de kofferbak, maar die is wel open. ;)
ze gaan echt niet aan een tuigje want dan gaan ze flippen ::)

maar ik denk idd dat de hond nog wat misselijker is, geef je m eigenlijk eten vlak voor die de auto in moet?
minx kan ook wagen ziek zijn, maar die geef ik dus geen eten meer voor we weggaan en ook niet in de auto(minstens een uur van te voren niet) en dan is er niets aan de hand.
Door Helen
#472147
[quote="Lil"]


Over dat tuigje van Helen ben ik niet zo tevreden dat is een keertje bij een noodstop losgegaan. Of ze is zo verstandig en heeft een beter merk dan ik toen had ;)
Daarna een ander soort tuig en dat was super goed. Nu dus een andere auto, nog beter! Geen tuigjes meer.
[/quote]

Hier ook geen tuigjes meer. Na een noodstop waarbij Balou vanaf de achterbank bijna door de voorruit is gevlogen en ik haar door een vliegensvlugge reactie nog net heb vast kunnen grijpen. Hebben we haar vastgezet met een tuigje. Het klipje is daarvan stuk gegaan. Moet je je voorstellen wat er gebeurd met een aanrijding.....Wij zitten op 3 punten vast en een hond op 1 punt aan een tuigje.
Toen dat is stuk gegaan hebben we onze 2 oude auto's verkocht en een station gekocht met achterin een 2-vaks kennel.

Barfplaats wordt gesponsord door