Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Daisy75
#469398
Gister gebeurde het, hij was an het klooien buiten en toen pakte hij een steen, dat wil ik dus nooit hebben maar ja hoor te laat...ik hoorde zn tand al klappen...zn voortandje dus.
Niet gewoon een stukje eraf, nee vertikaal gebrasten, heel stuk eraf en bloeden, want zn zenuw ligt bloot.
Ben naar de dierenarts geweest ermee, heeft pijnstillers en antibiotica gehad, want had er veel pijn aan lag vannacht ervan de shaken in bed, en woensdag moet ie er voor onder het mes, want hij moet eruit....zucht het is ook altijd wat he!
Door Daisy75
#469406
herder_lover schreef: getsie schrikken dus :o :o
maar waarom pas woensdag????? Kan het niet eerder als hij er zo'n last van heeft?
nee helaas niet, maar met de pijnstiller gaat het goed nu hoor...
Door Daisy75
#470513
Ja wachten is het ergste, en ik moet bijna huilen bij het idee, ben echt een watje hoor wat dat betreft.
Shanden is echt me kleine vriend en om hem weg te moeten brengen vind ik vreselijk, en hij nog erger vrees ik...
Door Lizzy
#470531
KayleighShanden schreef: Ja wachten is het ergste, en ik moet bijna huilen bij het idee, ben echt een watje hoor wat dat betreft.
Shanden is echt me kleine vriend en om hem weg te moeten brengen vind ik vreselijk, en hij nog erger vrees ik...
Begrijp het helemaal hoor.... het barst hier ook van de soortgelijke watjes...... Maar, het komt helemaal goed! Echt!!!!
Door bowie
#470560
KayleighShanden schreef: Ik denk het wel ja, want moet eruit gesneden worden...
balen zeg gatverdamme ben er niet lekker van.
Kan ik me voorstellen zou er ook ziek van zijn :(
Door Daisy75
#471497
Hij is weer thuis me vriendje hoor!
Alles was goed gegaan, ze hadden wel een gat van 2 cm moeten boren want omdat de tand helemaal versplinterd was in stukjes, kregen ze de wortel er bijna niet uit, dus hebben hem uitgeboord, brrrr.
Verder had ie wat slijm van zichzelf in zn oog gekregen met liggen en was zn oogje wat ontstoken maar met een zalfje is dat ook zo opgelost.
Hij was wat wankel maar verder helemaal weer oke,. nu is ie alweer aan het spelen en...BOT knagen jemig!!!
De dierenarts vond hem maar een sappie, want hij was vreselijk lief geweest hahaha drol van me!
ben blij dat ie weer bij me is mn oogappeltje.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door