Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tvs
#466078
ik ben bang dat m'n hond het horloge van m'n zoon heeft opgegeten,(gejat en per.ongeluk doorgeslikt) ik weet het niet zeker, het is een vrij plat( niet zo'n knol) stalen horloge met stalen band wel met klapslot.
ja wat nu ik hoop is, dat als het zo is, hij het uitpoept, en snel anders over een paar dagen foto"s laten nemen?
ik weet het niet 100% zeker. ???
Door Audrina
#466084
Je zou 'm ontbijtkoek kunnen geven (en dan niet 1 plakje maar flink wat), dat pakt dingen in zodat het makkelijker op de natuurlijke weg naar buiten kan zonder al teveel ellende aan te richten.
Je hond i.i.g. de komende 48 uur goed in de gaten houden en zijn ontlasting ook, maar dat zal je zelf ook al wel bedacht hebben. ;)
En als het je niet lekker zit, gewoon de DA bellen.
Laatst gewijzigd door Audrina op do 12 jan 2006, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tvs
#467370
Lupa schreef: enne hoe gaat het?
nog over laten geven bij de dierenarts , maar niets. hij vond het niet bepaald ondenkbaar bij mijn hond, dus gewoon in de gaten houden, en op het moment dat hij over gaat geven zit ie verstopt , dan fotos maken.
tja het lullige is dat ik het niet zeker weet.na een week vakantie was mijn huis opgeruimder dan ooit, want de vloeren zijn in de was gezet etc. en zo groot is het niet, ik heb zelfs de vuilnis en de was en onder de wasmachine overal en alles be en gekeken. hij poept wel erg gefragmenteerd, normaal niet. gewoon in de gaten houden en te hopen op een storm in een glas water.
Door Femke
#467456
maar waarom denk je dan dat de hond het opgegeten heeft?
Door tvs
#467694
Femke schreef: maar waarom denk je dan dat de hond het opgegeten heeft?
mijn hond pikt dingen wanneer hij z'n zin niet krijgt. tussen kerst en oud en nieuw overvoer ik hem een beetje, wordt ie lui en verzadigd en behoorlijk onverstoorbaar van, is een stuk rustiger met vuurwerk enzo. daarna krijgt ie langzaam weer minder. hij had sávonds gewoon nog zin in eten , pensstaafje gegeven liep nog te zeuren.ik naar bed.
de pensstaafjes liggen in de bijkeuken. de douche is daar ook. de pensstaafjes kon hij niet bij. mijn zoon had gedouched en legt zijn horloge altijd op de wasmachine.en de pensstaafjes hebben daar ook even gelegen.
s'morgens stond de deur naar de bijkeuken open??? en het horloge nergens te vinden. hij jat af en toe dingen en komt daarna niet in de buurt van de plek des onheils. ik kwam een keer thuis samen met de hond en moest direkt weer weg, boodschapje, kom terug , mijn mobiel zoek. en de hond niet naar z'n plek te krijgen. een wonder want daar lag mijn half opgevreten mobiel.zo heeft hij wel vaker, meer onschuldige dingen gepakt en half opgevreten.een horloge glad en niet stuk te bijten kan zo maar naar binnen geslikt worden.
ik weet het niet zeker maar een bang vermoeden heb ik wel, al hoop ik dat ik het mis heb.
Door tvs
#469220
amber13 schreef: Hoe gaat het nu met je hond? Is het horloge al gevonden?
het horloge is nog niet gevonden en ik maak me nog steeds zorgen.
Door Ine
#471774
tvs schreef: het horloge is nog niet gevonden en ik maak me nog steeds zorgen.
Hoe is het nu? Nog niets? :-\
Door tvs
#471890
ine schreef: Hoe is het nu? Nog niets? :-\
ik heb vanmorgen een foto laten nemen om de aanwezigheid van het horloge uittesluiten,hij begon met een bolle rug te lopen en behoorlijk te draaien.ik heb hem wel gisteren een keer weer los gelaten in het veld want het ging gewoon niet meer alleen maar aan het lijntje.
EN tot mijn grote Vreugde , geen horloge. wel een enorme hoeveelheid ontlasting die er nog niet uit was, is er overigens vanavond wel uitgekomen.
Dus het zal wel een raadsel blijven, misschien ligt het nu achter in een veld in belgie, of kreeg mijn hond gewoon een verstopping van het niet loslopen. ik weet het niet, ik ben alleen maar erg blij dat het niet in 'm zit. :D we zullen er wel nooit achter komen hoe of wat
ik was huiverig om een foto te laten nemen omdat hij dan toch onder narcose moet, en daar ben ik niet kapot van wanneer het niet echt nodig is, maar zeker is zeker.
voor m'n zoon is het niet zo leuk, hij had het horloge in december voor z'n dertiende verjaardag gekregen.
:(
Door Ine
#472000
Een enorme opluchting dus!! :D
Wel zonde van het horloge van je zoon! :-\
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door