Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#460944
Truus schreef: De hond waarover ik het had, hebben ze vanmiddag in laten slapen :'(.
Na onderzoek bleek dat het niet het hart was, ook geen epilepsie.
Bloedonderzoek wees uit dat er iets met de witte bloedlichaampjes was.

Ik hoorde het van Harry en zelf was ik niet op ons uitlaatveldje. Morgen zal ik wel meer horen maar denk nu steeds.....had er niet iets meer aan gedaan kunnen worden :-\.
Ik had hier alle vragen op dit forum gezet maar het is nu te laat :'(
Rust zacht lieve ontstuimige Jessy.
Jeetje Truus,ik schrik hier gewoon van!
Was de hond er echt zo slecht aan toe of...wilden de baasjes er niets meer aan verspijkeren :-\
Door Truus
#460953
tieneke schreef: Jeetje Truus,ik schrik hier gewoon van!
Was de hond er echt zo slecht aan toe of...wilden de baasjes er niets meer aan verspijkeren :-\
De hond was er slecht aan toe. Omdat hij erg bang voor vuurwerk is, dachten wij dat dit nog steeds tussen z'n oren zat. Hij was bang , onzeker en viel dan weg waarbij hij enorm jankte.
Ze hadden zeker wel heel veel liefde voor Jessy dat wel hoor.
Het is wel zo dat ze de D.A. helemaal geloven en niet even verder speuren zoals op dit forum helaas.
Als ik nog tijd had gehad, had ik het wel voor hun gedaan maar helaas :-\.
Door tieneke
#460980
Truus schreef: De hond was er slecht aan toe. Omdat hij erg bang voor vuurwerk is, dachten wij dat dit nog steeds tussen z'n oren zat. Hij was bang , onzeker en viel dan weg waarbij hij enorm jankte.
Ze hadden zeker wel heel veel liefde voor Jessy dat wel hoor.
Het is wel zo dat ze de D.A. helemaal geloven en niet even verder speuren zoals op dit forum helaas.
Als ik nog tijd had gehad, had ik het wel voor hun gedaan maar helaas :-\.
Ja dan was de hond er slechter aan toe als wij dachten,volgens mij was hij al langer ziek?
Maar wat had de hond precies?
Door Truus
#461094
tieneke schreef: Ja dan was de hond er slechter aan toe als wij dachten,volgens mij was hij al langer ziek?
Maar wat had de hond precies?
Dat weet ik niet precies, Harry heeft de helft maar gehoord ::) :-\. Morgen weet ik meer maar het had te maken met een inmuunziekte en witte bloedplaatjes.

Do, ik weet niet of ze van een rasvereninging komt.
Waarom vraag je dat?
Door Truus
#461132
Lupa schreef: als die van de ver komt vind ik heel erg belangrijk(als kooiker eigenaar) dat gemeld wordt waar het hondje aan lijd ,witte bloedcellen heeft iets met immuniteit ziekte te maken en volgens mij is dat erfelijk?
wat wel bij de kooiker voor komt is de ziekte von willebrand maar dat is en fout in de bloedplaatjes
Okee, ik ga het vragen Do ;). Het is wel heel snel gegaan hoor, ik denk ik vier weken tijd :-\. Daarvoor was hij levendig en niks aan te merken.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door