Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tvs
#451614
mijn hond is vanmiddag met vrienden en hun hond mee geweest, fijn want ik heb het druk gehad vandaag en we lopen veel samen.
nu is die van mij zo uit z'n bol gegaan twee uur lang. teruggekomen is ie een uur of drie blijven staan en rondlopen. wilde of kon niet gaan liggen, nu ligt ie al even maar ik heb hem wel een beetje moeten dwingen. (ik werd er wat kriegelig van) kent iemand dat?
Door Truus
#451640
Het kan best spierpijn zijn of miste jouw hond de andere hond en je vriendin misschien?
Door tvs
#451678
Truus schreef: Het kan best spierpijn zijn of miste jouw hond de andere hond en je vriendin misschien?
stel dat ie ze zou missen , dat kan toch ook liggend, nee sorry geintje, ik denk het niet , hij was wel aan het zoeken en draaien voor een plekje maar kon gewoon niet gaan liggen.ik dacht eerst dat ie z'n rug verrekt had , maar hij piepte niet.
Door Truus
#451679
tvs schreef: stel dat ie ze zou missen , dat kan toch ook liggend, nee sorry geintje, ik denk het niet , hij was wel aan het zoeken en draaien voor een plekje maar kon gewoon niet gaan liggen.ik dacht eerst dat ie z'n rug verrekt had , maar hij piepte niet.
En hoe is het nu?
Door Lizzy
#451862
Ik heb hier wel vaker gemerkt dat een van mijn honden juist onrustig is als ze heel veel beweging heeft gehad. De spieren lijken zich moeilijk te ontspannen.
Door judith1967
#451986
Hetzelfde bij mijn hond.Als ik veel had gedaan met Cairo,lopen of fietsen,dan kon ie thuis niet rustig gaan liggen.Het leek wel of ie zijn ei niet kwijt kon.Hij bleef maar lopen,naar zijn mand daar even rondjes op draaien en dan weer naar mij toe komen rennen,hij gooide dan zijn kop onder mijn arm en moest ik hem even aaien(echt met heel veel kracht)en daaarna ging ie weer,dit ritueel herhaalde zich etteleke keren en dan opeens ging ie in zijn mand liggen met een hele diepe zucht,zo van he,he,ik lig eindelijk.
Weet ook niet wat ik er van moest denken,last van spierpijn,tja ik weet het niet.
Door tvs
#452070
Truus schreef: En hoe is het nu?
ja het is over en weer normaal, was wel wat stijf
Door tvs
#452073
Lizzy schreef: Ik heb hier wel vaker gemerkt dat een van mijn honden juist onrustig is als ze heel veel beweging heeft gehad. De spieren lijken zich moeilijk te ontspannen.
kan inderdaad zoiets zijn , het duurde alleen erg lang en precies zoals beschreven door Judith, ik zal er eens op gaan letten, hij had zich ook wel erg in de bocht gegooid, na een aantal uur lag hij eindelijk rustig , en in coma.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door