Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door gonny
#450979
Vandaag met Boris naar de da geweest.....hij heeft allemaal zweertjes op zn ballen......dat zijn dus ontstoken haarzakjes......vreselijk zeer doet dat (spreek uit ervaring :-X) zo zien zn ballen er uit......

Afbeelding
:'(
Door Lizzy
#450984
Ach germ, wat zielig! Enig idee hoe het komt? En wat heeft de DA voorgeschreven?
Door geer
#450987
Auwauwauwauw!!!!!!!!!!! Arme Boris! Geef hem er maar geen kusje op ;), maar wel een hele dikke knuffel!
Door gonny
#450990
nee, hij weet niet hoe het komt, ik heb het zelf regelmatig in mn oksel en dat doet very zeer!! :(
Ik heb een week lang calendula gesmeerd maar vanavond uiteindelijk maar naar de da...
Boris heeft een abprik + tabletten (Cefaral 500mg) en lotion (Alfasan-Sanoderm) (ik dacht zalf...) over 10 dagen terugkomen want het is vaak heel hardnekkig... :(
Door Tineke *
#451003
Heb jij ze nog in je oksel,ik heb ze heeeeeeeeeeeeel ergens anders auw.Geef Boris maar een dikke knuffel.

Tineke
Door gonny
#451006
Wanda schreef: Heb jij ze nog in je oksel,ik heb ze heeeeeeeeeeeeel ergens anders auw.Geef Boris maar een dikke knuffel.

Tineke
ik denk dat ik weet waar je het over hebt, daar heb ik ze ook, maar wilde dat niet zeggen..... ;) ;D Knuffel geef ik door........
Door gonny
#451007
geer schreef: Auwauwauwauw!!!!!!!!!!! Arme Boris! Geef hem er maar geen kusje op ;), maar wel een hele dikke knuffel!
;D nope....dáár wordt niet gekust!!! :-X
;D
Door geer
#451008
Wanda schreef: Heb jij ze nog in je oksel,ik heb ze heeeeeeeeeeeeel ergens anders auw.Geef Boris maar een dikke knuffel.

Tineke
;D
Door tieneke
#451059
Zijn de ballen ook vergroot?
Kobus had vergrote ontstoken ballen en werd hierna meteen gecastreerd,gelukkig was het niets ernstigs.
Door tieneke
#451062
Ze zien er op de foto volgens mij groter uit dan normaal is :-\
Dit komt zeker bij grotere en zwaardere rassen voor,even goed in de gaten houden ;)
Door gonny
#451068
tieneke schreef: Zijn de ballen ook vergroot?
Kobus had vergrote ontstoken ballen en werd hierna meteen gecastreerd,gelukkig was het niets ernstigs.
ja, de ballen zijn ook vergroot, maar dat is logisch ieder haarzakje is ontstoken en dikker.... :(
Door gonny
#451069
tieneke schreef: Ze zien er op de foto volgens mij groter uit dan normaal is :-\
Dit komt zeker bij grotere en zwaardere rassen voor,even goed in de gaten houden ;)
ik hou em goed in de gaten hoor... ;)
Door K@rin
#451082
och gossie, arme Boris ...........
Is dit de eerste keer, dat hij dat heeft ?
Als het vaker terugkomt, zou ik toch een castratie overwegen .............
Dikke knuffel voor de grote zwarterd !! :-*
Door Truus
#451088
Au ! Dit lijkt me geen pretje, arme Boris.

Zielig hoor!
Door Jolly
#451240
ach arme vent, ik laat deze foto maar niet aan Peter zien, die gaat dna gegarandeerd flippen.
Chasey en Pim voelen met Boris mee.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door