Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door danou2004
#449546
Danou had dat deze zomer ook met die super warme dagen op terschelling.Haar wang werd ineens helemaal dik en gloeide helemaal en zelf was ze er ook niet lekker van.Ze heeft veel geslapen en heb haar veel laten drinken en uit de zon gehouden.De volgende dag was het al veel minder.En heeeeel veel knuffels van het vrouwtje werkt natuurlijk ook!
Door henneke
#449603
er zou natuurlijk ook een ontsteking aan een kies kunnen zitten , heb ik ooit zelf gehad en mijn gezicht was er net zo aan toe , net een monster !
Door reno
#449633
Heeft Reno als pup gehad. We hadden hem net 2 weken en hij had gespeeld met zijn nieuwe balletje. Moe van het spelen ging hij slapen in de bench. Na 1,5 uur werd hij wakker met een hele dikke snuit en een dik oog. Hij had wel moeite met ademen.
Snel naar de DA gegaan en die dacht ook aan allergie. Hij heeft een injectie gehad en toen zakte het gelukkig weer af. Je schrikt je echt rot he?
Door veronique
#449700
Vita heeft dit ook eens voorgehad, haar kopje was helemaal gezwollen. Ze leek precies een klein leeuwtje. Onze DA is wel snel gekomen. Die heeft Vita een inspuiting gegeven en na enkele uren was het weg.
Ben benieuwd hoe het nu is.
Door herder_lover
#449757
ik ben dus vanmiddag geweest en de DA denkt aan een allergische reactie op een beet van ee nbij. Als het alleen een beet was zou er alleen een zwelling zijn en nu was alles gezwollen. Met zekerheid zeggen kan pas bij een volgende prik. Maar dan dus goed in de gaten houden want als het idd een reactie was, dan is de volgende keer erger en heftiger. Ze heeft een injectie gekregen en het is nu aan het minderen. Morge nmoet de zwelling weg zijn volgens de DA en bij een volgende keer direct en ten aller tijde bellen als het opzet en direct een injectie... Pffff, weer goed afgelopen :D ;D
Door crutz
#450157
gelukkig is ze al weer opgeknapt,
dsu toch een steekbeest, ondanks dat je ze niet veel ziet.................sterkte er mee.....
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door