Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door youp
#440238
Mijn ouders hebben een Cane Corso teefje van 12 weken. Ze heeft diarree, verminderde eetlust en het meest vreemde: Er komen lange witte slijmdraden uit haar vulva!

Kan een pup op deze leeftijd een baarmoederontsteking hebben?

Ze gaan morgen iig naar de da. Hier kunnen ze natuurlijk niet het weekend mee in.
Hebben jullie misschien een idee wat dit kan zijn?
Gebruikersavatar
Door Sonja
#440246
Ik heb wel vaker meegemaakt dat een pup last had van vaginitis. Hoeft niet meteen rampzalig te zijn. Zou, ook gezien de andere klachten, inderdaad wel even naar de dierenarts gaan.
Door conleeuw
#440356
witte slijm uit de vulva van een jonge teefje kan inderdaad vaginitis zijn, meestal zijn ze er niet echt ziek van. Als de diaree en verminderde eetlust blijft zou ik toch effe langs de dierenarts gaan, dit hoef overiginds niets met vaginale afscheiding te maken te hebben. ;)
Door youp
#440363
Ze is verder ook wel vrolijk en speels. Mijn ouders zijn brokkenmensen en de pup stond bij de fokker op Royal Canin :-X Tja, dat zou ik ook niet eten.

Ze gaan langzaam over op Cavom en hebben haar gisteren na lang aandringen een beetje CB gevoerd :D Dat vond ze heerlijk dus dat at ze wel.

Ze gaan vandaag iig naar de da.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door