Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Thunder
#417111
De revalidatie van Twister na z'n kruisbandoperatie verloopt voorspoedig!
We zijn nu 5 weken verder en hij loopt steeds meer zonder te manken. Wat volgens mij toch wel snel is. Donderdag nog met hem op controle geweest in Eersel en Maarten was erg tevreden. Z'n knie is goed stabiel. Ik heb wel effe bekend dat ik de revalidatie trager heb aangepakt dan me is aangeraden. Vanaf vandaag heb ik z'n training weer een beetje naar een hoger niveau gebracht. Gewoon kleine stukjes stappen op een harde ondergrond en nu ook kleine stukjes joggen(ikke,Twister in draf ;D),maar dan wel op een zachte ondergrond. Nog effe en hij is weer de oude. Hij mist het gek doen en spelen ontzettend,maar beter effe doorbijten! Mojo is ondertussen ook loops geworden,dus mogen ze zowiezo niet samen nu.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#417387
dat doet deugd om te lezen dat de revalidatie van Twister goed gaat, nog een tijdje doorbijten Anja en dan is ie weer de oude ;)
Door Sofie
#417699
Leuk seg dat die zo goed hersteld!!!! En idd, beter even wat kalmer aan doen dan dat het nadien weer fout zit!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door