Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ine
#413484
Cathelijn schreef: ja, als ik het zo lees, heb je zeker een goede keus gemaakt!
Mijn vriendin had het over een nieuw product met zeer weinig risico's. Dat lijkt me vrij vreemd met een product dat de vruchten laat absorberen.... :-\

Er schijnt idd een iets minder agressieve prik te zijn, gewoon even informeren.
Door Laura2004
#413504
ine schreef: Er schijnt idd een iets minder agressieve prik te zijn, gewoon even informeren.
Volgens mij is dat deze, want er stond dat je deze kon geven tot 24 dagen na de dekking als ik het goed gelezen heb. En de normale moet 2 dagen later geven en daarna weer 2 dagen later toch?
Door Breezer
#413534
Jemig zeg het zit jullie ook niet mee he! Ik vindt het wel een heel wijs besluit van je om de pups weg te laten halen. Je leest de laatste tijd zo vaak dat er nesten in beslag worden genomen.
Ik ga heel erg voor je duimen dat het nu allemaal eens goed gaat komen.

Wij zijn met Breezer nu eindelijk op de goede weg, laat dat voor jullie nu ook eens zo zijn.
Door Laura2004
#413548
Breezer schreef: Jemig zeg het zit jullie ook niet mee he! Ik vindt het wel een heel wijs besluit van je om de pups weg te laten halen. Je leest de laatste tijd zo vaak dat er nesten in beslag worden genomen.
Ik ga heel erg voor je duimen dat het nu allemaal eens goed gaat komen.

Wij zijn met Breezer nu eindelijk op de goede weg, laat dat voor jullie nu ook eens zo zijn.
Ik hoop ook dat dit de laatste ellende is.
Ik ben hier echt heel erg verdrietig van :'( veel erger dan ik had gedacht. En ik kan het ook niet helpen dat ik er heel de tijd aan denk hoe mooi en lief deze puppies zouden zijn. :( Ik vind het echt super erg en ik weet dat dit de enige goede beslissing is, maar het voelt echt helemaal niet goed. :-\
Door Lizzy
#413813
Ik snap echt dat je het verschrikkelijk vind hoor... want het is ook erg. Maar ik vind wel dat je de enige goede en fatsoenlijke beslissing neemt en persoonlijk vind ik dat je heel verantwoordelijk.
Door Sofie
#413844
Argh...Laura wat rot seg!!!! Ik snap hoe je je voelt! Lijkt me zeker niet de makkelijkste beslissing! Maar volgens mij is dit zeker de beste beslissing! Beter dat (sorry dat ik zo cru ben) de pupjes nu sterven ipv als ze geboren zijn! Anders is het voor de moeder ook nog eens een groot drama omdat haar pups ineens weggenomen worden (en voor jou ook!)
Nu heeft de moeder de pups nog niet "gezien" en denk dus dat dat zeker makkelijker zal zijn!

Veel sterkte en succes!!!
Laatst gewijzigd door Sofie op di 01 nov 2005, 09:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ike
#413852
wat een toestand zeg, het zit je ook niet mee he? Maar ik vind dat je een verstandige beslissing neemt en dat vind ik knap, onder zulke omstandigheden ! :-*
Door sabine
#413869
Jeetje, ik hoopte nog dat ze niet drachtig was.
Heel veel sterkte vrijdag. Je neemt de goede beslissing, al kan ik me voorstellen dat het erg moeilijk is.
Gebruikersavatar
Door Hitam
#413972
Hee, Laura, wat naar van die pups. Om je te troosten: je hebt best kans dat Ziggy veel stabieler wordt en minder gezondheidsproblemen heeft na een sterilistatie. Wacht maar af.
#416648
Ziggy is vandaag gesteriliseerd. Ze is er goed ziek van. Ze is echt zo super zielig :'( :'(
En jullie raden het nooit, er zaten dus 15 puppies in haar buik, echt verschrikkelijk, allemaal dood :'(
Verder gaat het wel redelijk, ze is super zielig en ze heeft overgegeven.
Zal ik haar trouwens gewoon bibi geven of iets lichtverteerbaars?
#416665
jeetje, zo veel pups, t was dus echt de goede beslissing..........sterkte er mee
ik zou haar gewoon kleine beetjes bibi voeren


hoop dat ze er nu qua gezondheid wel beter uit komt, dat zou je een hoop zorgen schelen........
#416690
He wat is dit toch een rotland :-X :-X :-[ :-[ Zovee puppies onterecht dood :-\ Je hebt wel de juiste beslissing genomen. Stel je voor als ze in beslag genomen zouden worden en alsnog afgemaakt zouden worden. Dat is, denk ik, erger. Heel heel veel sterkte de komende tijd en verwen Ziggy maar flink. Ik zaou haar ook kleine beetjes Bibi geven.

We leven allemaal met je mee.

Cindy
#416700
He gatver, wat naar dat Ziggy zo ziek is.... verwen haar maar lekker! Ik zou ook kleine beetjes versvlees geven maar waarschijnlijk wil ze nu niet eens eten.... Geef je haar Recovetsem of iets dergelijks? (homeopathisch middel voor na operaties). Sterkte met haar meis :-*!

(En ik vind het er eigenlijk niet zoveel toe doen hoeveel pups er waren.... Het is in en in triest wat er gebeurd is, maar je kunt er niks aan doen en hebt de enige wijze beslissing genomen.... 15 verboden puppies op de wereld zetten zou ik pas echt vreselijk hebben gevonden).
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door