Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door senadance
#407567
snappen jullie dit nou??

gisteren liep Mozes opeens hartstikke mank met zijn rechtervoorpoot , als hij wel eens mankloopt is het altijd deze.
Schrok me natuurlijk weer het apalaze......

heb hem meteen Traumeel gegeven 10 druppels elk uur.
S,avonds konhij nog geen poot verzetten, ik heb de halve nacht me grote zorgen gemaakt en gedacht nou dat wordt naar de DA.
Vanmorgen ??? ??? ::) ::)
Yippie, hoera ;D ;Ddaar is het vrouwtje ;D
gaan we rennen. vliegen , zwemmen enz.... ;D ;D
niks meer, af en toe breekt echt mijn klomp hiervan.

nou ja, gelukkig alles weer oke, maar gisteren zag het er echt schlecht uit!!!!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#407611
Sterk spul hé....dat fisherman's friend....uuhhh ik bedoel Traumeel :D

Heb het hier ook al gehad ook, zwaar aan de hinkepink, Traumeel erin en de volgende dag alles weer over.
Door gaia0909
#407634
???ik geef mijn bordertje sinds de kruisbandscheuring tendo-cure,hoor nu over traumeel,klinkt me heel bekend,waar is dit te koop?
Door Jolly
#407878
ik gebruik het zelf ook als ik mijn enkel weer eens verzwik of met mijn hand dubbel klap in mijn wervelstormtoer door het huis met was etc.
Laatst gewijzigd door Jolly op ma 24 okt 2005, 08:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Breezer
#408039
Breezer loopt ook wel eens mank, maar wat blijkt nu dat hij dus iedere keer iets tussen z´n voetkussentjes had zitten. Ja dan zou ik ook mank lopen. Maar ondertussen maak je je wel vreselijke zorgen.

De gekste dingen neemt ie dan mee naar huis tussen z´n kussentjes. Konijnenkeutels, mini dennenappels, steentjes, stukje brood, knikker. Ach het is iedere keer weer een verrassing, en soms kan ik het niet eens vinden, en dan de volgende morgen kijk ik nog een keer en dan hop weer een konijnenkeutel. ;D
Laatst gewijzigd door Breezer op ma 24 okt 2005, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door