Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door - Judith -
#404750
Elise schreef: Gelukkig!!!! En nu voortaan net zo braaf zijn als je halfzus Phoebe Bruin ;) ;D
Ik herinner me een zekere foto van een Fiepje en en heeeeeeeeeele kamer vol kussentjesvulling???? :o ;D ;D
Door Elise
#404757
Judith van Sam schreef: Ik herinner me een zekere foto van een Fiepje en en heeeeeeeeeele kamer vol kussentjesvulling???? :o ;D ;D
Nee hoor, weet ik niks van ::) ;D ;D
Door 202spots
#404769
Judith van Sam schreef: Ik herinner me een zekere foto van een Fiepje en en heeeeeeeeeele kamer vol kussentjesvulling???? :o ;D ;D
Afbeelding Gelukkig dat 't er UIT is!!! :-* :-*

Enne.....'n kamer vol met "sneeuw" is in ieder geval NIET doorgeslikt toch????? ;D
Door geer
#404770
Fijn dat het eruit is! Ted poepte vanochtend een mooi stukje fleecedeken, dus ik vrees dat ik ook beter moet uitkijken ::) (het kousje hebben we hier ook gehad, alsmede het scheermesje ::))
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#404773
geer schreef: (het kousje hebben we hier ook gehad, alsmede het scheermesje ::))
Was Ted dan toch in verwarring over haar identiteit??? Dat ze dacht: met zo'n naam móet ik met toch scheren??? ;D

Dan schrik je je toch helemaal gek!!!! Gelukkig gaan zulke enge dingen ook vaak goed, maar je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren! :P
Door geer
#404775
Judith van Sam schreef: Was Ted dan toch in verwarring over haar identiteit??? Dat ze dacht: met zo'n naam móet ik met toch scheren??? ;D

Dan schrik je je toch helemaal gek!!!! Gelukkig gaan zulke enge dingen ook vaak goed, maar je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren! :P
Volgens mij had Ted te goed naar het baasje gekeken en had ze onthouden dat die kousjes iets met dat scheermesje te maken hebben... Dus Ted dacht haar binnenkant ook even eerst te scheren alvorens ze het kousje opat ::) ;D
Door Mevroi Kruim
#404845
He gelukkig joh, da's een hele opluchting *zweetvanvoorhoodwissmilie*
Mijn eenrvorige hond had als pup een keer een rolletje naaigaren opgegeten. Daar kwamen we pas later achter toen het de maag al gepasseerd was. En maar hopen dat het niet af zou rollen en stukken darm doorsnijden :-X da's gelukkig niet gebeurd, maar het kwam er wel als een lange draad uit (en er zat nog heel veel op de klos :P) Dat was de langste drol die ik ooit gezien heb ;D en ik moest de draad er helemaal heel voorzichtig uittrekken :-X :-X
Door oebaya
#405003
Gelukkig, ik schrok me rot, want aan zo'n pantykousje heb ik een hond verloren.
Goede raad, koop heel goedkope pantykousjes, die je na het dragen weggooit. Want ik wist dat mijn hond pantykousjes at, dacht dat ik ze altijd goed wegstopte, maar hij wist ze altijd weer te pakken te krijgen b.v. tijdens het wassorteren. Hij heeft ze allemaal uitgepoept of spontaan uitgekotst, tot die ene die fataal werd. Sindsdien gooi ik de kousjes na het dragen weg.
gr.
Nicolette
Door conleeuw
#405046
gelukkig is ie er uit :D wat een opluchting. En Nicolette, wat erg van jou hond. Hier zijn ze gek op sokken, liefs de stink sokken die mijn zoon laat slingeren, maar daar vreten ze de tenen van af, in kleine stukjes. ze gaan ervoor liggen of het een delicatesse is. :(
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door