Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Angelique
#402400
danielle1980 schreef: ja na een uur word zout volgens mij niet meer geadviseerd :-\
Kotsen doen ze dan nog wel, het is dan alleen de vraag of dat wat je eruit wilt laten komen er nog uit komt. Bij onze Oesjie was dat dus niet het geval, ook omdat de pillen al begonnen waren met hun werking en ze dus al minimaal 1,5 uur binnen waren geweest. Die waren dus al opgelost, maar dat zal bij de chiquitajas niet het geval zijn.
Door Lizzy
#402449
Ik wacht wel totdat Linga de bananenschil er uit zichzelf aan de voor of achterkant uit werkt.... Niks nie kotsen nie, mijn kleine bananenvarkentje met betonne maagje ::). Wie weet braakt ze de schil morgen gewoon weer uit. Dat soort geintjes flikt ze me wel vaker ;D.
Door 202spots
#402450
GEEEEEZZZZ Lizzy!!!!! :o :o
WAT voor hond hebben jullie mee naar huis gekregen!! :o
Ik zou maar 'n muilkorf aanschaffen hoor!!
Maar zit er maar niet TEveel over in, ik denk dat die bananeschil wel effe makkelijker zal gaan dan de geitenrib! 8)
Door Erna
#402452
Lizzy schreef: Ik wacht wel totdat Linga de bananenschil er uit zichzelf aan de voor of achterkant uit werkt.... Niks nie kotsen nie, mijn kleine bananenvarkentje met betonne maagje ::). Wie weet braakt ze de schil morgen gewoon weer uit. Dat soort geintjes flikt ze me wel vaker ;D.
Sterke hondenmaagjes he....die barfmaagjes...hihi
Door Debora
#402454
Hier ook ooit een labradorpup gehad die een bananenschil naar binnen werkte. Kwam er de volgende dag best wel onverteerd weer uit eigenlijk.

En uh....dat zoutverhaal geloof ik ook niet meer in...werkt hier ook al niet :( Dat heb ik geprobeerd bij een retriever die een stuiterbal naar binnen had geslikt (don't ask) maar daarna toch maar naar de spoedkliniek voor een uh hoe heet dat spul ook al weer?? Apomorfine geloof ik. Gelukkig kwam de bal er toen wel uit...plus nog best wel wat pens, hihi :P
Door Lizzy
#402458
Ja, heel sterk die barfmaagjes ;D! Maar voor mij werkt dat zoutverhaal dus ook niet hoor. Nog geen spettertje kots. En nogmaals, bij Whoofer werkte het dus ook niet.

Overigens Dory, momenteel is het een klein draakje, onze LingaPlinga! Ze luistert voor geen meter (zal de opvoeding wel zijn ;D) en ze staat al smekkend 'smek smek smek' zo'n bananenschil naar binnen te werken terwijl ze naar me kijkt met een blik 'En? Hoe vind je dit nou, wat ik hier sta te doen?' ;D
Door danielle1980
#402461
whahahaha wat een draak is t eigenlijk. ;D 8)
ik denk dat bo, kaylee en shane graag haar op visite willen hebben, die hebben ook een handje van dingen opvreten die dus helemaal niet mogen. :o >:(
Door Ike
#402466
Je moet ook eerst die bananen uit d'r oren halen al voor je haar roept! ;D , ik zou me hier ook idd niet gelijk hele grote zorgen om maken, sterkte met die kleine aap!
Door Lizzy
#402469
Kruimel schreef: Wie was dat ook alweer die over Mellow Yellow zong ??? ??? Bob Dylan? Onee, Donovan ;D ;D
Zal ik ff het MP3tje opsturen voor Linga?
Whahaha, ja doe maar ;D ;D ;D
Door Lizzy
#402471
Ike schreef: Je moet ook eerst die bananen uit d'r oren halen al voor je haar roept! ;D , ik zou me hier ook idd niet gelijk hele grote zorgen om maken, sterkte met die kleine aap!
;D ;D ;D. Ohhh, is DAT het ;D!!!
Door Ike
#402479
niet om het een of ander hoor maar ehhh...jullie kunnen wel een soap serie gaan maken met al die ontdeugende spikkels 8) begon zelf nog (heel) even 'n idee te krijgen in zo'n spikkel maar als ik al die verhalen zo lees ::) ;D
Laatst gewijzigd door Ike op do 13 okt 2005, 16:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Door 202spots
#402486
Lizzy schreef: Overigens Dory, momenteel is het een klein draakje, onze LingaPlinga! Ze luistert voor geen meter (zal de opvoeding wel zijn ;D) en ze staat al smekkend 'smek smek smek' zo'n bananenschil naar binnen te werken terwijl ze naar me kijkt met een blik 'En? Hoe vind je dit nou, wat ik hier sta te doen?' ;D
Yup......ze heeft jullie al zover gekregen dat ze overal mee weg komt...... ;D
Zit d'r maar niet teveel over in hoor.........'t blijft nog maar 'n jaar of 5 zo doorgaan.....hopelijk word ze daarna ietsie rustiger :-\
(reken maar van niet)
Door Ine
#402502
202Spots schreef: Yup......ze heeft jullie al zover gekregen dat ze overal mee weg komt...... ;D
Zit d'r maar niet teveel over in hoor.........'t blijft nog maar 'n jaar of 5 zo doorgaan.....hopelijk word ze daarna ietsie rustiger :-\
(reken maar van niet)
;D ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door