Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Ike
#398897
ohh bah, heel veel sterkte en hoop dat alles goed komt!
Door Cindy de Wolf
#399003
Hij heeft net eindelijk zelfstandig wat eruit geperst rond 15.30 een stukje van 1 cm en tegen 17.00 2 grotere bolletjes ;D Hij lijkt opgelucht en heeft net zelfstandig weer wat gegeten. Hij is nog wel gammel maar vandaag geen da bezoek meer. Hopen dat deze lijn zich voort blijft zetten ;) En geen koeienbotten meer, dat is een ding wat zeker is. Voel me zoooooo schuldig :-[

Cindy
Door Helen
#399007
Cindy de Wolf schreef: Hij heeft net eindelijk zelfstandig wat eruit geperst rond 15.30 een stukje van 1 cm en tegen 17.00 2 grotere bolletjes ;D Hij lijkt opgelucht en heeft net zelfstandig weer wat gegeten. Hij is nog wel gammel maar vandaag geen da bezoek meer. Hopen dat deze lijn zich voort blijft zetten ;) En geen koeienbotten meer, dat is een ding wat zeker is. Voel me zoooooo schuldig :-[

Cindy
Ik zou hem heel goed in de gaten houden. Ik heb mijn pup bijna verloren door het eten van te harde botten. Zij moest geopereerd worden....Ik zou sowieso een buikfoto laten maken om te kijken of er niets meer inzit aan botten.
Verder zijn koeien botten volledig ongeschikt en is het veel verstandiger om de hond volledig op vers te zetten. Brokken en botten veroorzaken tezamen grote problemen, vroeger of later....
Door Cindy de Wolf
#399012
Tsja, ik zal hem wel volledig op vers willen zetten, maar het is en blijft de hond van mijn ouders. Hij mag al blij zijn dat ik ze zover heb gekregen dat hij 2 keer in de week vers krijgt.

Ik hou hem heel scherp in de gaten, we hebben gelukkig een uitloop naar morgen wbt da, Maarten is namelijk gewoon open op zaterdag. Wel een stukje rijden naar Eersel maar goed dat maakt niets uit.

Cindy
Door Helen
#399015
Cindy de Wolf schreef: Tsja, ik zal hem wel volledig op vers willen zetten, maar het is en blijft de hond van mijn ouders. Hij mag al blij zijn dat ik ze zover heb gekregen dat hij 2 keer in de week vers krijgt.

Ik hou hem heel scherp in de gaten, we hebben gelukkig een uitloop naar morgen wbt da, Maarten is namelijk gewoon open op zaterdag. Wel een stukje rijden naar Eersel maar goed dat maakt niets uit.

Cindy
Als een stuk bot de darm geperforeerd heeft, ben je morgen te laat.....Een acute buikvliesontsteking is zeer ernstig.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door