Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door qyan
#31342
qyan heeft een paar weken terug ook de kerstballen uit de boom gevroten :-X
had al vaker gelezen dat als je vermoedde dat je hond iets scherps op had gegeten dat je meteen zijn water weg moet halen en ontbijt koek moet geven.
hebben we dus ook maar gedaan, veel ontbijt koek, heel veel. gelukkig vond ie het lekker!
Laatst gewijzigd door qyan op ma 15 dec 2003, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door aiko
#31942
Nou het is nu enkele dagen later en het ziet er naar uit dat we geluk gehad hebben. Ik weet niet hoelang zoiets nog kan naslepen maar alle peperkoek is er uit (met glas!) Nu maar hopen dat het alles was.
Paul
Door Nelly
#31946
Ine schreef: Heb jij ze wel eens gehad, onbreekbare ballen? Denk 't wel Ine ;D ;D ;D ;D ;D
Gr. Nelly :D
Sorry mensen, ondanks de ernst van de situatie, maar op bovenstaande MOEST ik even reageren! Kan zijn dat ik zo "scherp" ben door het niet meer roken, weet het niet ::) 8) ;D
Door Ayra
#32017
Ik las laatst ook dat je gedroogde gemalen pruimen kan geven in zo'n geval. Dat verpakt ook scherpe stukjes en wordt dan een soort gelei.
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#32035
zo geweldig he? Iets simpels als ontbijtkoek wat een hele boel leed kan voorkomen..........
Door geer
#32077
Saar heeft met Pasen een halve kilo chocolade-paaseitjes mEt zilverpapier opgegeten. Toen wij om een uur of 11 naar bed gingen, zijn we vergeten om die bak in de keuken te zetten... Nu ken ik Saar en ik weet zeker dat ze om 1 minuut over 11 die eitjes heeft opgegeten ;D... Ik kon de volgende ochtend pas om 12 uur bij de DA terecht, en aan Saar merkte ik helemaal niets. Geen tekenen van vergiftiging, verstopping of andere rariteiten. Af en toe vraag ik me af of ik dat ook niet gewoon had aan kunnen kijken :-\
Door Truus
#32081
Timo heeft een keer een plastic zakje met kaasblokjes op gegeten.
Een man wou een kaasblokje geven aan zijn hond en hup...Timo sprong en had het te pakken.
Alles was binnen een mum van tijd gebeurt. :o
Anders daags kon ik voorzichtig het plastic uit z'n kontje trekken ;D Heeft er geen last van gehad.
Die gekke honden ook :D
Door Jolly
#32091
zo had ik een flatcoated van net een jaar te logeren in de vakantie opvang eind maart en omdat hij jarig werd dacht ik, kom ik geef hem ook bibi dus ik had voor beide allebei een pond eruit gehaald, hadden de heren die dus 's nachts al soldaat gemaakt ;D
De Flatcoated had nergens last van, maar toen hij de dag erna zijn brokken weer kreeg, kotste hij mooi al het het plastic van de verpakking uit :-X ik blij verder heeft tie er niets aan over gehouden.
Door jeanne
#32119
Freule is dol op die vingercondoompjes die ik gebruik bij het plukken van honden. Ze heeft een keer een heel pakje opgegeten :o Ik heb haar toen wat zout in de bek gekiepert, en in no time kwamen alle vingercondoompjes weer uit ;D
Zo had ze ook een keer iets gegeten wat niet goed voor haar was, weet geeneens meer waar het over ging. Jan was zo 'slim' om een zout in haar bek te kieperen. Alleen hield ze daarna niet meer op met kotsen, dus ik vroeg hoeveel zout hij haar had gegeven: een handje vol maar :o Kon ik daarna met een kotsmisselijke hond naar de da. Nou, ik heb me rot geschaamd :-[ arme Freule.
Maar Jan heeft er wel iets van geleerd, Freule niet ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door