Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#393746
Ziggy krijgt nu sinds 3 dagen bibi natuur, omdat ik me meende te herinneren dat ze toen ze bibi kreeg nog geen alergien had. En het blijkt dus een goede beslissing te zijn geweest, want ze heeft dus tot nu toe nog geen uitslag en haar ontlasting is niet meer groen en zacht. Ik moet niet te vroeg juichen, maar ik kan het niet helpen dat ik toch heel erg blij ben. ;D
Ik begon er echt zo wanhopig van te worden. Ik vind het jammer dat ze misschien niet echt zal kunnen barfen net zoals de rest, maar dan vind ik bibi nog wel de beste optie. Ik wilde het goede nieuws even met jullie delen. :D
Laatst gewijzigd door Laura2004 op do 06 okt 2005, 13:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Laura2004
#393763
Angelique schreef: Nou zeg, we duimen dat het zo blijft :D. Iedere kvv is beter dan brokken van tapiocameel :-X
Ja, idd. Ik had er ook echt van gebaald als ik haar weer brokken had moeten geven, dus ik hoop dat het goed blijft gaan.
Door Yari
#393770
Hé meid goed om te horen zeg, houwe zo!! ;)
Ik heb helemaal gemist dat Ziggy problemen had joh? :-[
Maar ben hier ook een tijdje amper geweest.
Hopelijk blijft het goed gaan op de Bibi.
Door Laura2004
#393784
Yari schreef: Hé meid goed om te horen zeg, houwe zo!! ;)
Ik heb helemaal gemist dat Ziggy problemen had joh? :-[
Maar ben hier ook een tijdje amper geweest.
Hopelijk blijft het goed gaan op de Bibi.
Ja, je mist veel als je even niet op bp komt. Ziggy heeft heel erge last van huidklachten gehad vanaf het begin. Ze is in het begin ook bijna helemaal kaal geweest. Het leek wel of ze doodziek was. Ik heb dus een eliminatie dieet van cb gedaan (eend/rijst) en daar ging de huidalergie wel van over, maar haar ontlasting bleef groen en zacht( er zit heel veel vet in dus misschien daardoor).
Er is in ieder geval gebleken dat ze allergisch is voor zuivel en kip en ik dacht ook voor rundvlees (bibi is ook rundvlees en daar doet ze het goed op). Ze doet het nu in ieder geval goed op bibi, dus ik houd het daar maar even bij. Wel jammer aangezien ik fanatiek barfer ben, maar ja, alles is beter dan brokken. Misschien dat ik over een tijdje weer wat anders ga proberen, maar voorlopig nog niet. Ik ben al blij genoeg dat dit goed gaat.
Door Yari
#393794
Laura2004 schreef: Ja, je mist veel als je even niet op bp komt. Ziggy heeft heel erge last van huidklachten gehad vanaf het begin. Ze is in het begin ook bijna helemaal kaal geweest. Het leek wel of ze doodziek was. Ik heb dus een eliminatie dieet van cb gedaan (eend/rijst) en daar ging de huidalergie wel van over, maar haar ontlasting bleef groen en zacht( er zit heel veel vet in dus misschien daardoor).
Er is in ieder geval gebleken dat ze allergisch is voor zuivel en kip en ik dacht ook voor rundvlees (bibi is ook rundvlees en daar doet ze het goed op). Ze doet het nu in ieder geval goed op bibi, dus ik houd het daar maar even bij. Wel jammer aangezien ik fanatiek barfer ben, maar ja, alles is beter dan brokken. Misschien dat ik over een tijdje weer wat anders ga proberen, maar voorlopig nog niet. Ik ben al blij genoeg dat dit goed gaat.
Jeetje, das niet niks zeg! :(
Hopelijk blijft het op de Bibi wèl goed gaan en kun je na verloop van tijd eens kijken hoe het gaat als je weer bepaalde vleesbotten gaat geven.
Dikke knuf voor Ziggy (en de rest ook hoor!). :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door