Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Peet
#393986
Nitus schreef:Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat zoiets ook bij Beau het geval is, ik zat even hardop te denken ;).
O, maar al het ' meedenken' is welkom hoor :D. Juist van alle invallen en gezichtspunten wordt je wijzer, nietwaar? Zo kan je juist dingen uitsluiten of weer in overweging nemen.

Ik ga nu ff wat probiotica geven (ontlasting kan ook beter) en de prodier geslachtsdrift. Als dat niet werkt ga ik verder studeren op kattestaart en brandnetel enzo, schijnt ook goed te werken op de prostaat.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#394060
Scully doet het ook hoor, die maakt haar anaalklieren leeg als ze op de keukenstoel zit, dan gaat ze net over het randje zitten en dan drukt zij ze leeg :-X Ze heeft haar eigen stoel hoor :P ik heb er mijn eigen nooit druk over gemaakt of vinden jullie dit raar voor een teefje ???
Door conleeuw
#394209
Cherry schreef: Scully doet het ook hoor, die maakt haar anaalklieren leeg als ze op de keukenstoel zit, dan gaat ze net over het randje zitten en dan drukt zij ze leeg :-X Ze heeft haar eigen stoel hoor :P ik heb er mijn eigen nooit druk over gemaakt of vinden jullie dit raar voor een teefje ???
nou raar zal ik niet zeggen, wel bijzonder ;D ;D ;D ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door