Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door chrisje
#390867
Kan het zijn dat een hond hier slecht van kan zijn. Al mijn honden hebben hier al wel eens last van gehad, maar na de bui was het weer over. Nu heeft ons klein een week of twee geleden een aanval gehad, maar ik dacht direct aan epilepsie, alhoewel ze de geluiden maakte van reversed sneezing. Maar nu twijfel ik eigenlijk. Gisteren had ze weer een bui van reversed sneezing en ze was er nadien niet echt goed van. Ze stond zo wat wankel op haar poten en was wat draaierig. Zijn er mensen die dat ook al hebben meegemaakt? ???
Door Lizzy
#390894
Nee, eerlijk gezegd niet... Het is gewoon een paar keer reversed sneezen (en meestal houd ik haar neusje even dicht) en verder gebeurd er niks met haar. Misschien moet je anders toch even overleggen met je DA?
Gebruikersavatar
Door Binno
#390907
Nee, ook nog niet meegemaakt. Ik hou ook eventjes hun neus dicht, wrijf soms nog eens over hun keel en dan is het snel weer over. :-\
Door Jojo
#390947
Mijn bull heeft het ook zo nu en dan. Als hij een aanval heeft kan je er donder op zeggen dat er de komende dagen nog meer gaan komen ??? Op zich vind ik het niet verwonderlijk dat een hond er wat 'dizzy' van wordt, ga jij maar eens een tijdje aan het hyperventileren, wordt je ook wel licht van in je hoofd (zoiets: ::))
Na een wat langere aanval (soms helpt het dichthouden van de neus niet en raakt ie alleen maar in paniek waardoor ik het hem meestal zelf laat oplossen) merk ik wel dat hij nog een dag of 2 wat luidruchtiger ademhaalt, alsof het vanbinnen wat gezwollen is van irritatie ???
Laatst gewijzigd door Jojo op vr 23 sep 2005, 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door