Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door avalon
#405833
Das echt goed nieuws. :D Maar waarom laat je hem niet los? Ben je bang dat hij zichzelf voorbij gaat lopen of ben je bang dat hij is vergeten waarom hij oren heeft? ;D Ik ben eingelijk ook wel erg benieuwd wat de rol van het versvlees in dit verhaal is.
Door Truus
#405838
Het lijkt mij dat als hij vrij mag lopen en niet aan de riem trekt, dit beter is voor zijn spieren. Je zegt n.l. dat hij nogal hyper is. Tenzij je er een goede reden voor hebt natuurlijk.
Door avalon
#405841
Truus schreef: Het lijkt mij dat als hij vrij mag lopen en niet aan de riem trekt, dit beter is voor zijn spieren. Je zegt n.l. dat hij nogal hyper is. Tenzij je er een goede reden voor hebt natuurlijk.
Ja maar als hij hyper is kan hij ook gaan rennen zonder te stoppen, dat hij eingelijk dus rustig moet zijn, maar dat hij zo enhousiast is dat hij maar blijft rennen en er de dag later dus niet meer door overeind kan komen.
Door Truus
#405848
avalon schreef: Ja maar als hij hyper is kan hij ook gaan rennen zonder te stoppen, dat hij eingelijk dus rustig moet zijn, maar dat hij zo enhousiast is dat hij maar blijft rennen en er de dag later dus niet meer door overeind kan komen.
Dat kan ja maar het kan ook zijn dat hij na verloop van tijd zo moe is, dat hij vanzelf rustiger wordt.
In bedwang houden kan spierpijn veroorzaken. Kijk naar de paarden met dressuur...als ze veel trainen en er wordt veel van ze gevraagt, moeten ze vrij kunnen lopen om de spieren te ontspannen.
Gebruikersavatar
Door spanky
#405931
ik durf hem nog niet goed los te laten omdat de vorige keren hij dan zo gaat rennen en dan dus jankend neer stort en dan een uur niet kan lopen etc. kan dan ook geen contact krijgen. ga dis het los laten eerst maar alleen oefenen en niet tijdens zo'n wandeling. en ja de oren van een beagle doen het wanneer ze er zin in hebben maar datvalt in zo'groep heel erg mee blijven meestal bijelkaar. ik krijg toch wel hte idee dat vers voer helpt, hij krijgt het nu 2 maanden en in sept. had hij bij zo'n wandeling nog wel pijn en verder heb ik niets veranderd. o ja toch wel hij heeft meer energie dus meer wandelen ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door