Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Doedels
#382191
Hè bah Dory, wat een schrik. Je hond moeten achterlaten bij de da is wel heel erg. Wat zul jij je rot voelen. Heel veel beterschap voor Cis.
Door 202spots
#382196
sylvia schreef: Sorry Dory ik klap hier even van dicht, dit is precies hetzelfde als wat er met mijn Kelly aan de hand was . Ik ga een kaarsje voor haar branden en ik hoop echt dat dit voor Cis veel beter gaat aflopen.
He gatverdamme Syll...wat is er met Kelly gebeurd?
Hadden ze tumor gevonden of zo?
Ik vind 't zo gek dat dit zo ineens is gekomen....
Door tieneke
#382197
Jeetje...wat een vervelend en akelig nieuws dat ik nu pas lees!
Zit nu effies te slikken hier :'(
Ik hoop zo vreselijk dat er niets ernstigs aan de hand is met je meissie....verdomme weet precies hoe je je nu voelt :-X
Sterkte Dory en ik leef met jullie mee :-*
Gebruikersavatar
Door sylvia
#382205
202Spots schreef: He gatverdamme Syll...wat is er met Kelly gebeurd?
Hadden ze tumor gevonden of zo?
Ik vind 't zo gek dat dit zo ineens is gekomen....
Nee, Kelly had net een hele gezonde zwangerschap achter de rug, en was net bevallen van eennest van 3 pups.
in die eerste week werd ze ziek, geen eetlust alles kwam er weer uit, ook water. iedere dag naar de DA, vocht spuiten en astronauten voer, ze lag apart van de pups ze kon ze wel zien maar ik zoogde de pups met de fles, maar ze vond het zo ziek als ze was nog wel fijn om naar de pups te kijken. Zelfs het astronautenvoer kwam er na enkele uren uit en dan was het niet verteerd niets het was nog exact hetzelfde, toen is ze naar Utrecht gebracht waar ze direct op de intensive care kwam, aan vocht en medicijn infuzen en aan machines die haar bloedwaardes meette. Het bleek dat alle waarden zo hoog waren dat de machines ze niet meer konden meten, het was ook al doorgeslagen naar de nieren. Het was niets erfelijks en ook geen tumor het was een acute ontsteking die net als een soort inferno toe heeft geslagen. Volgens de proffesor daar had ze gewoon pech. De medicijnen sloegen ook niet aan............ :'(


Maar dat gaat met Cis niet gebeuren , Cis is niet moe van een bevalling , zij is een sterke spikkelmeid en die gaat er gewoon bovenop komen.
Laatst gewijzigd door sylvia op wo 07 sep 2005, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ine
#382223
Dory, ook hier branden de kaarsjes voor Cis en jou! :-* :-*
Laatst gewijzigd door Ine op wo 07 sep 2005, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#382225
Daar word je niet vrolijk van. :(
Ik ga hier heel hard duimen dat Cis weer snel opknapt.
Sterkte met afwachten. :-*
Door diana
#382227
ohh wat zielig zeg ,
nou ik duim ook voor je Cis hoor .
je schrikt je toch te pletter he .
ik duim ook hoor ;)
Door Mevroi Kruim
#382249
Ow man Dory! Wat een slecht nieuws joh :'( :'(
Heel veel knuffels voor jullie, enne, de moed nog niet opgeven hoor! Hou vol!
Door Ine
#382285
202Spots schreef: Bedank allemaal....ik ga nou effe huilen :'(
Kon ik maar even m'n schouder aan je lenen! :'( :-*
Door conleeuw
#382306
wat gruwelijk, ook ik ga maar kei hard duimen. Niet de moed verloren hoor :( maar even huilen kan ik wel begrijpen.
sterkte
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door