Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door 202spots
#389064
ine schreef: Hoe is het nu met Cis? ::)
Gelukkig gaat alles hardstikke goed met me wijfie, sinds zondag ben ik toch maar weer begonnen met wat rijst met kalkoen door de blikvoer te mengen....en alles gaat er lekker in en BLIJFT er in.
Ik denk dat ze toen ze gespuugd had, omdat ze gewoon TEvlug had gegeten en TE grote happen had genomen.
Nu doe ik er wat water bij en prak alles lekker door elkaar zodat het bijna net 'n hele dikke soep is en dat krijgt ze s'morgens en s'avonds.
ik heb ook die enzymes besteld, dus die gooi ik er dan binnekort ook wel bij.
De brokkies krijgt ze tussen de middag en voor tussendoor,ik had gekeken hoe lang het duurde voordat ze zacht werden, dus beetje brokken in de bak, beetje water erbij, en binnen 'n minuut werden 't opgezwelde zachte balletjes, dus ik denk dat ze ook makkelijk verteren zijn.
Cis vind alles heerlijk en wil de hele dag wel eten!
Ze voeld zich goed , hold weer, speeld weer en doet net alsof er niks aan de hand is...ze kijkt alleen wel zielig wanneer ze Tor ziet kluiven en wanneer hij klaar is met zijn RMB, dan likt Cis d'r eigen rot op de handoek en hoopt 'n splintertje te vinden denk ik :-\

Barfplaats wordt gesponsord door