Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#380558
Ik denk dat ze gewoon erg vertrouwen op hun vertrouwde dierenarts. Hij komt al jaren aan huis, kent het beestje heel goed. Verder lijkt er allemaal niets aan de hand, Juno is heel uitgelaten. Maar ik begrijp dat dat allemaal heel snel kan veranderen. Tis verder ook moeilijk kiezen tussen risico tot laten sterven na morning afterspuit, laten sterven door risicovolle verdoving, laten inslapen , het risico lopen haar te verliezen tijdens de bevalling of hopen op een goed einde (of begin). Ik denk dat ze gewoon voor t laatste opteren. En echt waar, voor zover ik al niet in hun schoenen sta, tot nu toe hoopte ik ook op een goed verloop. Maar nu (na alles gelezen te heben) begin ik er stilletjesaan aan te twijfelen.
#380861
Allez, ze zijn vertrokken. Hebben een dierenarts geraadpleegd die aan een kliniek gelinkt is. Zij vroeg zich ook al af waarom we niet eerder kwamen en begreep de redenering vd vertrouwde DA ook niet goed. Eerst een echo en dan verder zien.
#381024
Echo wees 3 vruchtjes aan. Er bestaat blijkbaar een nieuw middel om in te suiten tot 45 dagen na bevruchting. Das dan maar net opt nippertje want vandaag was het uitgerekend 45 dagen. De DA heeft haar meteen behandeld, morgen tweede inspuiting en dan zou er binnen de 7 dagen een miskraam volgen. Het middel zorgt ervoor dat de de vruch ineenkrimpt waardoor het afkomen geen al te grote inspanning vraagt. Nu nog zien of het pakt.
#381045
barfje schreef: Als de gezondheid van een teef in het geding komt, is het ALTIJD mogelijk om een drachtschap te aborteren.
Nee hoor, met behulp van medicatie is het maar tot een bepaald punt mogelijk om een abortus op te wekken, daarna lukt dat niet meer.
#381129
Hitam schreef: Nee hoor, met behulp van medicatie is het maar tot een bepaald punt mogelijk om een abortus op te wekken, daarna lukt dat niet meer.
ja, blijkbaar tot 45 dagen, maar dat is 2 weken voor het werpen...
#381171
Seppe schreef: Echo wees 3 vruchtjes aan. Er bestaat blijkbaar een nieuw middel om in te suiten tot 45 dagen na bevruchting. Das dan maar net opt nippertje want vandaag was het uitgerekend 45 dagen. De DA heeft haar meteen behandeld, morgen tweede inspuiting en dan zou er binnen de 7 dagen een miskraam volgen. Het middel zorgt ervoor dat de de vruch ineenkrimpt waardoor het afkomen geen al te grote inspanning vraagt. Nu nog zien of het pakt.
Blij toe dat er eindelijk is ingegrepen. Ik hoop dat het pakt en dat de teef niet al te veel schade ondervindt van het hele gedoe.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door