Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Eef+Stippels
#380673
Yindra heeft als pup meerdere keren blaasontsteking gehad en toen verloor ze ook urine tijdens het slapen. Blijkbaar komt het vaak voor bij pups. Als je ermee naar de da gaat krijg je denk ik gewoon ab mee, kreeg yindra ook steeds. Misschien iets homeopatisch tegen blaasontsteking geven?

Ik heb een boek over natuurlijke ab. Moet ik daar ff in kijken welke kruiden er goed zijn tegen blaasontsteking? Of heb je zelf ook zo'n boek?
Door jeanne
#380684
jon schreef: Ja, dat dacht ik dus ook toen ik dit topic doornam, mijn zoon was echt heus zindelijk, behalve in zijn slaap en dat duurde tot hij bijna 11 was. Ik weet niet of het bij honden ook zo werkt maar ook ik zou dat niet vreemd vinden.
hahaha
hier waren ze andersom, bed kurkdroog (nooit in bed geplast, behalve als ze ziek waren) en overdag nog geregeld een natte broek. (nu niet meer hoor!)
tja, ik heb rare kids ;D

maar ik zou me inderdaad niet te druk maken hoor, ik hoor dit vaker, ook bij bassets.
kump allemol goe ;)

Barfplaats wordt gesponsord door